Novoroční detox | Články | Edenred

Czech Republic

Novoroční detox

7. 1. 2020

Vánoce jsou za námi. Období pohádek a lelkování u televize skončilo a my se chystáme opět do pracovního procesu. Že nemůžete dopnout kalhoty a cítíte se unavení? Přejídání, nějaký ten alkohol během silvestrovského večírku i předvánoční stres zanechal na vašem těle svou daň. Nepropadejte panice a přečtěte si našich 5 tipů, jak se opět dostat do formy!

1.Dostatečně pijte

Ideálními nápoji na povánoční detox jsou bezesporu neperlivá voda, bylinný čaj, nebo různé šťávy z čerstvého ovoce. Čemu byste se měli obloukem vyhnout je alkohol a slazené nápoje. Odborníci doporučují vypít alespoň 2 litry denně. Podrobnosti o tom, jak správně dodržovat pitný režim si můžete přečíst tady.

2. Buďte na čerstvém vzduchu

Čerstvý vzduch je pro váš mozek i psychiku to nejlepší. Zkuste denně ujít pěšky aspoň 2 kilometry. Provětráte si hlavu, nadýcháte se svěžího vzduchu, a ještě uděláte něco pro své zdraví. Co takhle při cestě do práce vystoupit o 2 zastávky dřív a cestu dojít „po svých“?

Nebo vyrazte za zimními sporty. Nabízí se lyžování, anebo bruslení. Zapojte taky svoje přátele. Ve dvou (a více lidech) se to lépe táhne a navíc si užijete legraci.

Přečtěte několik tipů, kam s Edenred Benefits v zimě za sportem.

3. Dopřejte si masáž

Díky masáži se z našich těl dostává vysoké množství toxinů. S Edenred Benefits si můžete dopřát třeba thajskou masáž, wellness pobyt a mnoho dalších relaxačních zážitků, které potěší nejen vaše ztuhlé svaly.

A co takhle sauna? Jejich obliba neustále roste, protože má skvělé účinky na náš organismus. Přečtěte si o tom, jaké druhy sauny můžete vyzkoušet a zároveň uplatnit poukázky a kartu Edenred Benefits.

4. Odlehčete svůj jídelníček

Vyhýbejte se cukrům a potravinám z bílé mouky. Nahraďte je pečivem ze špaldové nebo celozrnné mouky. Zařaďte do svého jídelníčku více ovoce a zeleniny. Tato složka stravy by měla tvořit alespoň ¼ z vašeho denního množství potravin. Taky byste se měli zřeknout smažených jídel. Rozhodně se ale netrapte drastickou dietou.

I u oběda si můžete zdravě pochutnat. S tím vám pomůže náš program Food. Právě v restauracích, které jsou do tohoto programu začleněné, najdete široký výběr kvalitních a zdravých jídel. Jak takovou restauraci poznáte? Všechny restaurace začleněné do FOOD programu jsou v našem vyhledávači označeny zelenou barvou.

5. Detoxikace mysli

Detoxikace se netýká jenom vašeho těla. Nezapomeňte ani na úklid vaší mysli. Vytěsněte protivné kolegyně a kolegy, naučte se říkat NE a obklopte se pozitivními lidmi. Říká se, že energie proudí tam, kam věnujeme naši pozornost. Soustřeďte se tedy na pozitivní vyhlídky nadcházejícího roku.

Tip: Už jste slyšeli o Mindfulness? Přečtěte si, jak tato technika pomáhá zvládat stresové situace.

Napište nám na náš Facebook nebo Instagram, jak jste zatočili s povánočními kily navíc a únavou vy.

Další články

Jak si naplánovat vyvážený jídelníček

Zdravý a vyvážený jídelníček se neobejde bez pořádného plánování. Nutně to ale nemusí znamenat hodiny strávené vařením, nakupováním a organizováním. Přečtěte si, jak vyzrát na zdravé stravování, ať jste kdekoliv.

Číst více24. 7. 2018

Oběd je za 115 korun. Platíme o 13 korun více než před dvěma lety

Češi letos na začátku roku na obědech oproti minulým letům nijak nešetřili.

Číst více24. 7. 2018

zaměstnavatel | zaměstnanec

Kam Češi nejčastěji jezdí na dovolenou?

Léto patří dovoleným. I na tu svoji můžete získat příspěvek v podobě zaměstnaneckých benefitů. Nevíte kam vyrazit? Přečtěte si o nejoblíbenějších destinacích Čechů a zjistěte, u kterých cestovních kanceláří můžete využít své benefity Edenred.

Číst více16. 7. 2018