Už jen 4 měsíce do léta aneb 15 tipů jak se hodit do formy | Články | Edenred

Czech Republic
Benefity | Benefity Edenred

Už jen 4 měsíce do léta aneb 15 tipů jak se hodit do formy

25. 3. 2019

Strava, spánek, regenerace = 70 % úspěchu

  1. Snažte se spát 7–8 hodin, choďte spát a vstávejte v plus mínus stejnou dobu i o víkendech a volnech.
  2. Přemýšlejte o tom, co jíte. Je nesmysl jíst jenom zeleninu, nebo jenom maso. Pestrá strava je základ dlouhodobého úspěchu.
  3. Omezte nebo úplně vynechte alkohol! Pokud by vám po něm bylo smutno, dejte si sklenku vína.
  4. Dopřejte si mentální Relax – stres je metla zdravého životního stylu. Udělejte si čas na sebe a na to, co vás baví. Práci nechte v kanceláři.
  5. Uvolněte i své tělo – Hubnout neznamená dřít do úmoru, svaly si musí odpočinout. Zkuste do programu zařadit vířivku, saunu, nebo páru. Zařadit můžete i protahování třeba s gymnastickým míčem.

Bez pohybu to nepůjde

  1. Vyberte si pohyb, který vás bude bavit. Pokud se do něčeho budete nutit, dlouho vám to nevydrží.
  2. Každý krok se počítá! Vystupte o zastávku dřív a projděte se pěšky. Až bude tepleji, zkuste do práce vyrazit na kole.
  3. Nepřepínejte se. To, že začnete bezhlavě zvedat činky bude mít za následek jen stržená záda, určitě ne užší pas.
  4. Zapojte do aktivit i partnera nebo kamarády. S parťákem se vždycky cvičí líp. Navíc budete mít o důvod víc na trénink dorazit.
  5. Dejte si úvodní lekci s trenérem. Je to investice, která se vám vrátí. Budete mít jistotu, že děláte cviky správně a vyhnete se nevyváženému formování těla.

Tip! S Edenred můžete vyrazit do desítek fitness center po celé ČR. Najděte si to, které máte nejblíž!

Dejte si reálné cíle!

  1. Za 4 měsíce 30 kilo nezhubnete a pokud ano, bude to hazard se zdravím!
  2. Sledujte průběžné výsledky. Zkuste se jednou týdně změřit v místech, která vás trápí a zaznamenávejte svoje pokroky. I malé krůčky jsou velkou motivací!

Vyhněte se drastickým a složitým dietám

  1. Pokud nejste ve fitness prostředí jako doma a dělá vám problém i pravidelná snídaně, vyhněte se složitým dietám obloukem. Sice většinou pomáhají, ale jen pokud jste na podobné zásahy do režimu zvyklí.
  2. Ale kamarádce pomohla… Kamarádku možná znáte, ale její metabolismus nikoliv. Každý člověk je unikát a plošné zkoušení stejných podmínek je jednosměrkou k jojo efektu
  3. Poslouchejte svoje tělo, ne módní časopis! Úspěch vždycky bude vycházet z jednoduchých pravidel, která mají hlavu a patu a jsou pro vás časově i životně přijatelná. Tím že si necháte nejnovější módní dietou nabourat životosprávu nezhubnete a už vůbec nebudete šťastní!

Držíme palce!

Další články

Jak si naplánovat vyvážený jídelníček

Zdravý a vyvážený jídelníček se neobejde bez pořádného plánování. Nutně to ale nemusí znamenat hodiny strávené vařením, nakupováním a organizováním. Přečtěte si, jak vyzrát na zdravé stravování, ať jste kdekoliv.

Číst více24. 7. 2018

Oběd je za 115 korun. Platíme o 13 korun více než před dvěma lety

Češi letos na začátku roku na obědech oproti minulým letům nijak nešetřili.

Číst více24. 7. 2018

zaměstnavatel | zaměstnanec

Kam Češi nejčastěji jezdí na dovolenou?

Léto patří dovoleným. I na tu svoji můžete získat příspěvek v podobě zaměstnaneckých benefitů. Nevíte kam vyrazit? Přečtěte si o nejoblíbenějších destinacích Čechů a zjistěte, u kterých cestovních kanceláří můžete využít své benefity Edenred.

Číst více16. 7. 2018