Speciální nabídky partnerů | Edenred

Czech Republic

Oslovte zdarma 170 000 zákazníků přes mobilní aplikaci Edenred

Motivujte hosty k návratu do Vaší restaurace, až skončí bezpečnostní opatření.
Když zadáte do aplikace nabídku, přidáme k ní navíc až 10 Kč cashback.
37dnů
1hodina
33minut
43sekund
Zbývá do spuštění
nabídek restaurací v aplikaci

Buďte mezi prvními s nabídkou v aplikaci

Přilákejte zaměstnance z okolních pracovišť.

Speciálními nabídkami motivujete hosty, aby restauraci navštěvovali častěji.

Restaurace s speciálními nabídkami budeme zobrazovat přednostně.

Nejaktivnější restaurace podpoříme vyšší odměnou pro zákazníky.

Zanechte nám na sebe kontakt
a my se vám ozveme zpět

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů

Získejte pozornost nových hostů i vy

Uživatelů, kteří využívají aplikaci

zobrazení měsíčně

Zobrazení denně

0

Jak zadáte speciální nabídku?
Jednoduše přes váš účet Edenred

Přihlaste se do svého účtu nebo se registrujte na portálu Edenred.
Zadejte nabídku a vyberte provozovny, u kterých se bude zobrazovat.
Voilà! Nabídka se zobrazuje vaplikaci.

Podporujeme restaurace v době krize

03/20

Spustili jsme vyhledávač výdejních okének

04/20

Podpořili jsme projekt Zachraň hospodu

05/20

Soutěží Hurá do restaurace jsme podpořili restaurace

11/20

Zviditelňujeme restaurace v aplikaci Edenred

Často se ptáte na...

Co je speciální nabídka?

Dlouhodobý věrnostní program, kterým odměňujete stávající zákazníky za pravidelné návštěvy nebo akce, kterou chcete přilákat nové hosty.

Například:

  • Xtý oběd/jídlo/nápoj zdarma (např. 10+1 oběd zdarma)
  • Xtý oběd/jídlo/nápoj se slevou (např. každý 6. oběd za půlku)
  • Nápoj/polévka/dezert k jídlu z poledního menu zdarma
  • % sleva pro věrné zákazníky (např. věrnostní kartička s 10% slevou)
  • Peněžní odměna/sleva/jiná odměna za kumulované útraty (např. za útraty ve výši 1 000 Kč voucher na 50 Kč)
  • Velký nápoj/polévka/jídlo za cenu menšího
  • Informace o sezónním menu
  • Informace o jiné speciální nabídce (např. all you can eat)

Za speciální nabídku nepovažujeme například běžné jídelní a nápojové menu, akci na alkoholické nápoje, kohoutkovou vodu zdarma nebo jakoukoliv nabídku, která neplatí dlouhodobě (minimálně by měla platit 1 měsíc). Zveřejnění nabídek podléhá posouzení jejich relevance a schválení ze strany Edenred.

Bude mě tato propagace něco stát?

Nikoliv! Tato služba je pro vás jako pro partnera Edenred zcela zdarma!

Co budu potřebovat pro zadání nabídky?

1. Mít uživatelský účet na portálu Edenred aktivovaný pomocí partnerského kódu.

(Partnerský kód najdete ve smlouvě, v notifikačním e-mailu, který jsme vám zaslali po podpisu smlouvy, na faktuře za papírové stravenky Ticket Restaurant nebo na výčetce.)

2. Připravit si informace o nabídce: název nabídky (max. 30 znaků), popis nabídky (max. 90 znaků), odkaz pro více informací (např. na vašich webových stránkách), platnost nabídky od-do.

(Pokud nabídka platí ve více provozovnách, v dalším kroku je budete moci jednoduše označit a nabídka bude přiřazena hromadně ke všem najednou.)

Mohu zadat jako speciální nabídku i polední menu?

Pokud ve vaší restauraci nabízíte dlouhodobě a pravidelně (tzn. každý všední den po celý rok) polední menu, určitě ho můžete do aplikace zadat také jako nabídku. Například takto:

Název nabídky: Polední menu od 109 Kč
Popis nabídky: Každý všední den od 11 do 15 hodin.
Odkaz na nabídku: www.nazevvasirestaurace.cz/polednimenu
Platnost od: 1. 11. 2020
Platnost do: 31. 12. 2021

Pole „Popis nabídky“ není určeno pro výpis konkrétních jídel na konkrétní den. Nabídka bude nejdříve zaslána ke schválení a poté bude do 2 pracovních dnů zveřejněna. Po zveřejnění nabídky není ani možné toto pole později upravovat, protože časté změny by mohly být pro uživatele matoucí.

Nejlepším řešením je odkaz na vaše webové stránky nebo sociální sítě, který se nemění, ale hosté tam najdou vždy aktuální informace.

Kolik lidí moji nabídku uvidí?

Naši aplikaci si uživatelé otevřou více než 2 000 000x měsíčně, přičemž mnoho z nich opakovaně. Každý měsíc máme tisíce nových uživatelů stravenkových karet i aplikace.

Mohu zadat nabídku, pokud nepřijímám stravenkové karty Edenred?

Samozřejmě. Abyste mohli zadávat nabídky, je potřeba nejdříve rozšířit smlouvu o akceptaci stravenkových karet, pro jejichž držitele je mobilní aplikace Edenred určena. Poskytuje jim přehled o zůstatku na kartě a pomáhá jim při hledání provozoven, kde mohou zaplatit stravenkovou kartou a využít speciální nabídku. Akceptace stravenkových karet restaurací je tedy nezbytnou podmínkou pro zadání nabídky. V případě zájmu o rozšíření smlouvy nás neváhejte kontaktovat na partnerske-cz@edenred.com.

Mohu zadat nabídku, pokud nejsem partnerem Edenred?

Bohužel ne. Mobilní aplikace a výhody s ní spojené jsou určeny pouze držitelům stravenkových karet Edenred. V případě zájmu o akceptaci stravenkových karet Edenred a uzavření partnerské smlouvy nás neváhejte kontaktovat na partnerske-cz@edenred.com.

Mohu zadat nabídku, i když neprovozuji restauraci?

Vaše nabídky budeme posuzovat individuálně, jejich předmětem by ovšem mělo být běžné denní stravování/občerstvení = teplé/studené jídlo k přímé konzumaci, nápoje apod. Protože jsou nové funkce aplikace určeny pro podporu restaurací, nabídky na nákup potravin nebudeme moci schválit.

Jaké jsou podmínky pro zvýhodnění speciální nabídky pomocí cashbacku od Edenred?

  1. Jste provozovatelem stravovacího zařízení ve smluvní síti Ticket Restaurant Card nebo Edenred Card (v rámci peněženky Ticket Restaurant).
  2. Váš MCC (Merchant category code) spadá do jednoho z následujících kódů: 7399, 7011, 5814, 5813, 5812, 5811.
  3. Máte schválenou a aktuálně platnou speciální nabídku v mobilní aplikaci Edenred.