Ticket Restaurant

Papírová stravenka

Ticket Restaurant

Papírová stravenka

Stravování

Ušetřete na daních Jak? Díky zaměstnanci oblíbeným stravenkám.

Objednat
Ticket Restaurant® papírová stravenka potěší hned dvakrát. Vás při úspoře na daních, a vaše zaměstnance kvalitním jídlem i nejširší akceptační sítí v České republice.

Stravenky jsou lety prověřeným benefitem, který prokazatelně šetří náklady.

Spočítejte si, kolik Ticket Restaurant® papírové stravenky ušetří vaší firmě i vašim zaměstnancům.

Zvolte denní příspěvek na stravné

arrow_back
arrow_forward

Pracovních dní v měsíci

arrow_back
arrow_forward

Hrubá mzda Vašich zaměstnanců

arrow_back
arrow_forward

Počet zaměstnanců

arrow_back
arrow_forward

Při počtu 20 zaměstnanců s hrubou mzdou 20,000 Kč

Vaše firma ročně ušetří:

94,320 Kč

Každý váš zaměstnanec ročně ušetří:

4,404 Kč

Co dalšího získáte?

Daňové zvýhodnění

Se stravenkami ušetříte 34 % z odvodů za sociální a zdravotní pojištění a daně z příjmu.

Zvýšení příjmu zaměstnanců

Stravenky zvyšují čistý příjem vašich lidí, a to konkrétně 31% zaměstaneckou úsporou na sociáním a zdravotním pojištění a dani z příjmu.

Pravidelné a různorodé stravování

Plnohodnotné obědy zaměstnance nejen potěší, ale také jim dodají energii a výkonnost na zbytek pracovního dne.

Nejširší síť provozoven

Edenred stravenky zaměstnanci uplatní ve více než 32 tisíc provozoven po celé České republice.

Co dalšího získáte?

Svobodu v rozhodování

Je jen na vás, kolik svým zaměstnancům na stravování přispějete. Stravenky pro vás máme v hodnotě 120 Kč.

Personalizované obálky

Stravenkové obálky vám rádi připravíme nadepsané jmény zaměstnanců. Nikdy tak nedojde k náhodným záměnám.

Ticket Restaurant® papírové stravenky firmám dobře slouží. Přidejte se k nim.

“Se společností Edenred spolupracujeme již dlouho, a to v oblasti stravenek. Oceňuji především proklientský přístup našeho account manažera, jeho snahu vždy naslouchat potřebám naší společnosti a přicházet s návrhy řešení, které bude fungovat a se kterým budou i zaměstnanci spokojení. Na Edenredu je skvělé, že se snaží neustále inovovat své produkty a rozšiřovat své portfólio tak, aby dokázali klientovi poskytnout komplexní servis co se administrace zaměstnaneckých benefitů týče.“

Peter Marek
Senior Rewards Manager CZ, SK, HU, RO & BG

“S Edenred spolupracujeme již 13 let a jsme velmi spokojeni. Oceňuji především velmi příjemnou spolupráci, ochotu naslouchat našim potřebám a flexibilitu při plnění našich ne vždy standardních požadavků. Líbí se mi, že Edenred neustále zlepšuje své produkty a služby a tím pomáhá I nám fungovat lépe a efektivněji.”

Karolina Vystrčilová
Senior HR Business Partner, Multinational Clients

Vyhledávání
0 výsledků

search
search

Filtr

Vyberte produktyexpand_more
Vyberte
Vyberte typ provozovnyexpand_more
Vyberte

Hledání a filtr

arrow_downward
Nenašli jste svou oblíbenou provozovnu? Doporučte nám ji.
Vhodný čas na telefonátexpand_more
  • 8-11 hod
  • 11-14 hod
  • 14-17 hod

Pojďme se domluvit.

Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám s nezávaznou nabídkou.

Program FOOD

Chceme, abyste se za stravenky najedli nejen chutně, ale také nutričně vyváženě. Proto podporujeme restaurace v programu FOOD. V jejich menu najdete vždy minimálně jedno zdravé jídlo.

Často se ptáte na…

Ticket Restaurant, Edenred Benefits Zadal/a jsem špatně objednávku poukázek Ticket Restaurant / Edenred Benefits. Jak mohu objednávku stornovat?

Pro storno objednávky prosím neprodleně telefonicky kontaktujte naše Klientské centrum nebo nám zašlete e-mail. Vždy uvádějte vaše klientské číslo a číslo objednávky, kterou chcete stornovat. V případě, že objednávka ještě nebyla vyrobena, provedeme její storno zdarma. V opačném případě je účtován storno poplatek ve výši 2 % z objemu dané objednávky.

Zaplatil/a jsem zálohovou fakturu. Kdy mi budou doručeny stravenky?

V případě, že jste již uhradili zálohovou fakturu (nebo platíte na tzv. konečnou fakturu) a platba byla spárována v našich systémech, zasíláme následující den objednávku k tisku do našeho produkčního centra. Tisk objednávky a následné doručení trvá obvykle 3 pracovní dny. V případě, že vám doručujeme objednávku prostřednictvím České pošty, můžete zásilku sledovat na adrese www.postaonline.cz. Číslo zásilky obdržíte v informačním e-mailu, který vám zašleme po předání objednávky České poště.

Jaká je nejoptimálnější hodnota stravenky?

Při nominální hodnotě stravenky 118 Kč získáte maximální daňovou úsporu na straně zaměstnavatele i zaměstnance.