Pobočka v Brně bude trvale uzavřena k  30. 3. 2021 | Články | Edenred

Czech Republic

Pobočka v Brně bude trvale uzavřena k  30. 3. 2021

1. 3. 2021

Vážení klienti,

vzhledem k rostoucímu počtu klientů, kteří přešli na stravenkové a benefitní karty nebo objednávají naše produkty online, se dlouhodobě snižuje návštěvnost našich poboček. Z tohoto důvodu bohužel dojde k 30. 3. 2021 k trvalému uzavření naší pobočky v Brně.

Veškeré služby, na které jste zvyklí, budou i nadále dostupné prostřednictvím našeho zákaznického centra a on-line.


Objednání

Papírové stravenky a volnočasové poukázky můžete po uzavření pobočky objednávat:

Po uzavření pobočky navíc můžete využít bezplatného balení poukázek do obálek, které Vám usnadní jejich distribuci zaměstnancům. Stačí vyplnit personalizovaný objednávkový formulář, který najdete ke stažení ve svém firemním účtu na portálu Edenred.

Ať už vyberete kteroukoliv možnost, pracovníci našeho zákaznického centra Vám rádi pomohou s Vaší první objednávkou.

K objednání prostřednictvím portálu Edenred budete potřebovat znát IČ a Váš klientský kód.

Doručení

Jakkoli zadanou objednávku Vám doručíme do 5-7 dnů od zaplacení zálohové faktury na Vámi požadovanou adresu.


Ceník služeb

tabulka_2_600px.png

* Poplatek za manuální zpracování objednávky.

Chcete ušetřit čas a peníze? Přejděte na stravenkovou/benefitní kartu Edenred Card

  • Digitální stravenky a benefity jsou stejně daňově výhodné, ale je s nimi méně práce.
  • Stačí pár kliknutí a vaši zaměstnanci mají do 2 dnů prostředky na kartě.
  • Neplatíte za dopravu a nemusíte řešit rozdělování zaměstnancům či bezpečné skladování.

Čím potěší zaměstnance?

  • Kartou zaplatí na korunu přesně. Třeba drobný nákup jídla na snídani nebo svačinu.
  • Nemusí nic složitě dopočítávat a doplácet v hotovosti.
  • Za každý oběd zaplacený Edenred Card získají až 10 Kč zpět na kartu.

Zjistit více nebo Objednat karty

Při Vaší příští návštěvě pobočky nebo telefonickém hovoru s našimi pracovníky ověříme informace spojené s objednáváním poukázek, jejich doručením, způsobem úhrady a zasíláním faktur a zkontrolujeme Vaše kontaktní údaje.


V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte obrátit na naše zákaznické centrum (234 662 340, klient-cz@edenred.com) nebo Vašeho obchodního zástupce Edenred.

Děkujeme za pochopení a těšíme se na další spolupráci.

Další články

Nová emise papírových poukázek Edenred od 1. 4. 2021

Edenred Multi a Edenred Compliments s platností do 31. 12. 2022

Číst více31. 3. 2021

Stravenkový paušál: Co vyplynulo ze semináře s daňovým poradcem

Přečtěte si souhrn těch nejdůležitějších informací ze semináře o daňových aspektech stravenkového paušálu.

Číst více25. 1. 2021

Online seminář: Stravenkový paušál

Zjistěte, co nám o něm média zatím neřekla. Zúčastněte se online semináře zdarma a využijte možnost zeptat se daňového poradce.

Číst více15. 1. 2021