Vážený kliente,
Edenred se úspěšně zotavuje z technických problémů, kterým čelil od čtvrtka 21. 11. 2019 z důvodu kybernetického útoku na naši společnost.
Aktuální situace je pozitivní a postupně obnovujeme funkčnost všech našich systémů.
V tuto chvíli je však možné objednávat naše produkty DOČASNĚ POUZE PROSTŘEDNICTVÍM EMAILU partner-cz@edenred.com.
S ohledem na zvýšenou uživatelskou zátěž, způsobenou několikadenním výpadkem služeb, mohou být systémy ojediněle zpomalené.
O plné funkčnosti našich systémů Vás budeme informovat.
Omlouváme se za komplikace a děkujeme Vám za trpělivost.
Váš Edenred
Výzva pro klienty, kteří objednali v termínu: od středy 20. 11. 2019 (18:00 hod)
Prosíme klienty, kteří zaslali svou objednávku prostřednictvím e-mailu nebo objednávkového systému www.edenred.cz v tomto termínu, aby nám ji opětovně zaslali na email partner-cz@edenred.com. Uděláme vše proto, aby se k Vám objednávka dostala včas.
Dopřejte vašim zaměstnancům plnohodnotný oběd za jednu stravenku.