Dočasný způsob objednávání produktů | Články | Edenred

Dočasný způsob objednávání produktů | Články | Edenred

Czech Republic
objednávka

Dočasný způsob objednávání produktů

27. 11. 2019

Vážený kliente,

Edenred se úspěšně zotavuje z technických problémů, kterým čelil od čtvrtka 21. 11. 2019 z důvodu kybernetického útoku na naši společnost.

Aktuální situace je pozitivní a postupně obnovujeme funkčnost všech našich systémů.

V tuto chvíli je však možné objednávat naše produkty DOČASNĚ POUZE PROSTŘEDNICTVÍM EMAILU partner-cz@edenred.com.

S ohledem na zvýšenou uživatelskou zátěž, způsobenou několikadenním výpadkem služeb, mohou být systémy ojediněle zpomalené.

O plné funkčnosti našich systémů Vás budeme informovat.

Omlouváme se za komplikace a děkujeme Vám za trpělivost.

Váš Edenred


Výzva pro klienty, kteří objednali v termínu: od středy 20. 11. 2019 (18:00 hod)

Prosíme klienty, kteří zaslali svou objednávku prostřednictvím e-mailu nebo objednávkového systému www.edenred.cz v tomto termínu, aby nám ji opětovně zaslali na email partner-cz@edenred.com. Uděláme vše proto, aby se k Vám objednávka dostala včas.

Další články

EDENRED CARD versus stravovací paušál

Porovnejte si oba dva systémy

Číst více9. 1. 2024

Stravenka roku 2024 má hodnotu 211 Kč

Dopřejte vašim zaměstnancům plnohodnotný oběd za jednu stravenku.

Číst více21. 12. 2023

Nový vzhled stravenek Ticket Restaurant od 1. 10. 2023

Dovolujeme si vás informovat, že od 1. 10. 2023 začneme vydávat stravenky Ticket Restaurant v novém designu pro rok 2024.

Číst více22. 9. 2023