Dočasný způsob objednávání produktů | Články | Edenred

Dočasný způsob objednávání produktů | Články | Edenred

Czech Republic
objednávka

Dočasný způsob objednávání produktů

27. 11. 2019

Vážený kliente,

Edenred se úspěšně zotavuje z technických problémů, kterým čelil od čtvrtka 21. 11. 2019 z důvodu kybernetického útoku na naši společnost.

Aktuální situace je pozitivní a postupně obnovujeme funkčnost všech našich systémů.

V tuto chvíli je však možné objednávat naše produkty DOČASNĚ POUZE PROSTŘEDNICTVÍM EMAILU partner-cz@edenred.com.

S ohledem na zvýšenou uživatelskou zátěž, způsobenou několikadenním výpadkem služeb, mohou být systémy ojediněle zpomalené.

O plné funkčnosti našich systémů Vás budeme informovat.

Omlouváme se za komplikace a děkujeme Vám za trpělivost.

Váš Edenred


Výzva pro klienty, kteří objednali v termínu: od středy 20. 11. 2019 (18:00 hod)

Prosíme klienty, kteří zaslali svou objednávku prostřednictvím e-mailu nebo objednávkového systému www.edenred.cz v tomto termínu, aby nám ji opětovně zaslali na email partner-cz@edenred.com. Uděláme vše proto, aby se k Vám objednávka dostala včas.

Další články

Nový vzhled stravenek Ticket Restaurant od 1. 10. 2025

Dovolujeme si vás informovat, že od 1. 10. 2025 začneme vydávat stravenky Ticket Restaurant v novém designu pro rok 2026.

Číst více25. 9. 2025

Potřebujeme Vás v boji proti hladu – ShareTheMeal

Potřebujeme Vás v boji proti hladu

Číst více2. 4. 2025

Jak můžete jinak spravovat svoji kartu/objednávat benefity pro zaměstnance?

aktuálně evidujeme výpadek zasílání SMS zpráv pro multifaktorové ověření při přihlašování na edenred.cz. Výpadek se týká pouze mobilního operátora T-Mobile. Tato situace nás velmi mrzí a intenzivně pracujeme na jejím vyřešení.

Číst více3. 3. 2025