Dočasný způsob objednávání produktů | Články | Edenred

Dočasný způsob objednávání produktů | Články | Edenred

Czech Republic
objednávka

Dočasný způsob objednávání produktů

27. 11. 2019

Vážený kliente,

Edenred se úspěšně zotavuje z technických problémů, kterým čelil od čtvrtka 21. 11. 2019 z důvodu kybernetického útoku na naši společnost.

Aktuální situace je pozitivní a postupně obnovujeme funkčnost všech našich systémů.

V tuto chvíli je však možné objednávat naše produkty DOČASNĚ POUZE PROSTŘEDNICTVÍM EMAILU partner-cz@edenred.com.

S ohledem na zvýšenou uživatelskou zátěž, způsobenou několikadenním výpadkem služeb, mohou být systémy ojediněle zpomalené.

O plné funkčnosti našich systémů Vás budeme informovat.

Omlouváme se za komplikace a děkujeme Vám za trpělivost.

Váš Edenred


Výzva pro klienty, kteří objednali v termínu: od středy 20. 11. 2019 (18:00 hod)

Prosíme klienty, kteří zaslali svou objednávku prostřednictvím e-mailu nebo objednávkového systému www.edenred.cz v tomto termínu, aby nám ji opětovně zaslali na email partner-cz@edenred.com. Uděláme vše proto, aby se k Vám objednávka dostala včas.

Další články

Nový vzhled stravenek Ticket Restaurant od 1. 10. 2022

Dovolujeme si vás informovat, že od 1. 10. 2022 začneme vydávat stravenky Ticket Restaurant v novém designu pro rok 2023.

Číst více19. 8. 2022

Stravenka se nyní mimořádně navyšuje na 180 Kč

Dopřejte vašim zaměstnancům plnohodnotný oběd za jednu stravenku.

Číst více19. 8. 2022

Edenred Card je opět o kousek ekologičtější a udržitelnější

Ekologická stopa našeho podnikání nám není lhostejná.

Číst více19. 8. 2022