Jak postupovat u zrušených zájezdů placených benefity od Edenred | Články | Edenred

Jak postupovat u zrušených zájezdů placených benefity od Edenred | Články | Edenred

Czech Republic

Jak postupovat u zrušených zájezdů placených benefity od Edenred

21. 4. 2020

Uvědomujeme si vážnost situace, která má zásadní dopady na celé odvětví cestovního ruchu a Vás, naše partnerské cestovní kanceláře. Naším cílem je proto pomoci Vám překonat (zejména finančně) toto složité období, abyste po skončení současných opatření mohli znovu poskytovat klientům služby v původním rozsahu.

Rozhodli jsme se proto k situaci přistoupit v souladu s nedávným vyjádřením vlády a namísto vracení peněz klientům v tuto chvíli podpořit vydávání voucherů i za zájezdy zaplacené prostřednictvím benefitů.

Díky ochraně voucherů zárukou pro případ úpadku CK a prodloužené době jejich využití až do 31. 8. 2021 budete nyní moci odložit vracení peněz, které potřebujete pro přečkání současné situace. Celý proces bude navíc méně administrativně náročný pro obě strany.

Ve výjimečných případech klientů z tzv. zranitelných skupin, kteří odmítnou vydání voucheru a budou požadovat vrácení benefitů, prosím kontaktujte Vašeho key account manažera, který Vás seznámí s detailním postupem dle způsobu úhrady zájezdu.

Další články

Změna způsobu placení přes Qerko

Platby přes Qerko budou od 20. 12. 2022 dostupné jen pro stravenkové karty zadané přímo do aplikace Qerko.

Číst více20. 12. 2022

Úprava odměny za služby Edenred o míru inflace za rok 2022

Z důvodu celkové ekonomické situace jsme přistoupili k úpravě výši odměny za služby Edenred k 16. 12. 2022 tak, abychom mohli neustále zvyšovat kvalitu našich služeb.

Číst více16. 12. 2022

Nový vzhled stravenek Ticket Restaurant od 1. 10. 2022

Dovolujeme si vás informovat, že od 1. 10. 2022 začneme vydávat stravenky Ticket Restaurant v novém designu pro rok 2023.

Číst více9. 9. 2022