Jak postupovat u zrušených zájezdů placených benefity od Edenred | Články | Edenred

Czech Republic

Jak postupovat u zrušených zájezdů placených benefity od Edenred

21. 4. 2020

Uvědomujeme si vážnost situace, která má zásadní dopady na celé odvětví cestovního ruchu a Vás, naše partnerské cestovní kanceláře. Naším cílem je proto pomoci Vám překonat (zejména finančně) toto složité období, abyste po skončení současných opatření mohli znovu poskytovat klientům služby v původním rozsahu.

Rozhodli jsme se proto k situaci přistoupit v souladu s nedávným vyjádřením vlády a namísto vracení peněz klientům v tuto chvíli podpořit vydávání voucherů i za zájezdy zaplacené prostřednictvím benefitů.

Díky ochraně voucherů zárukou pro případ úpadku CK a prodloužené době jejich využití až do 31. 8. 2021 budete nyní moci odložit vracení peněz, které potřebujete pro přečkání současné situace. Celý proces bude navíc méně administrativně náročný pro obě strany.

Ve výjimečných případech klientů z tzv. zranitelných skupin, kteří odmítnou vydání voucheru a budou požadovat vrácení benefitů, prosím kontaktujte Vašeho key account manažera, který Vás seznámí s detailním postupem dle způsobu úhrady zájezdu.

Další články

koronavirus | covid-2019

Pobočky Edenred jsou opět dočasně uzavřeny, služby poskytujeme nadále!

Pokud budete potřebovat v následujících dnech proplatit poukázky Edenred, učiňte tak jejich zasláním Českou poštou.

Číst více21. 10. 2020

Nový vzhled stravenek Ticket Restaurant od 1. 10. 2020

Informace pro partnery přijímající papírové stravenky.

Číst více10. 9. 2020

Omezení služeb 2. - 21. 7. 2020

Z důvodu neustálého vylepšování našich služeb proběhla plánovaná údržba našich systémů.

Číst více25. 6. 2020