2025-03-03
Jak můžete jinak spravovat svoji kartu/objednávat benefity pro zaměstnance?
For english scroll down.
- Vodafone / O2 - pro přihlášení můžete dočasně použít telefonní čísla v sítích Vodafone nebo O2
- Máte alternativu k telefonnímu číslu v síti T-Mobile? Využijte ji. Telefonní číslo lze později jednoduše změnit
- Mobilní aplikace – pro správu Vaší karty využijte naši mobilní aplikaci
- Potřebujete spravovat svojí kartou? Vše potřebné jednoduše zařídíte v aplikaci Edenred.
- Týká se to například aktivace karty, zjištění zůstatku, zjištění PIN, aktivace plateb Google / Apple Pay, vyhledání provozoven
- https://podpora.edenred.cz/docs/cs/aplikace-myedenred
- Můžete nás také kontaktovat na 296 363 000 nebo uzivatel@edenred.cz
- Objednávky – objednáváte benefity pro své zaměstnance?
- objednávku nám prosím zašlete na adresu objednavky@edenred.cz
- objednávku obratem zpracujeme a vše Vám potvrdíme e-mailem
- Můžete nás také kontaktovat na 234 662 340 nebo klient@edenred.cz
How can you manage your card/order benefits for employees in the meantime?
- Vodafone / O2 - for login, you can temporarily use phone numbers on the Vodafone or O2 networks.
- Do you have an alternative phone number on the T-Mobile network? Use it. The phone number can be easily changed later.
- Mobile application – to manage your card, please use our mobile application.
- Do you need to manage your card? You can easily take care of everything you need in the Edenred app.
- This includes, for example, activating your card, checking your balance, retrieving your PIN, activating Google / Apple Pay, and finding locations.
- [https://podpora.edenred.cz/docs/cs/aplikace-myedenred](https://podpora.edenred.cz/docs/cs/aplikace-myedenred)
- You can also contact us at 296 363 000 or uzivatel@edenred.cz.
- Orders – are you ordering benefits for your employees?
- Please send your order to objednavky@edenred.cz.
- We will process your order promptly and confirm everything via email.
- You can also contact us at 234 662 340 or klient@edenred.cz.