Podminky uzivani karty Edenred CZ/EN | Edenred | Edenred

English version below

Podmínky užívání karty Edenred

Před použitím karty si důkladně přečtěte tyto podmínky platné pro používání vaší karty Edenred (dále jako „karta“ nebo „EC“), vydané ve spolupráci se společností Mastercard®. Použitím karty přijímáte tyto podmínky. Pokud něčemu v těchto podmínkách nerozumíte nebo s něčím nesouhlasíte, obraťte se na infolinku (kontaktní údaje naleznete v článku 16).

1.DEFINICE

Apple Pay je metoda bezkontaktní platby vyvinutá společností Apple Inc., která umožňuje držiteli karty nakupovat pomocí virtuální karty, jež je uložena na zařízení Apple podporujícím Apple Pay.

Aplikace znamená mobilní aplikaci Edenred, kterou je možné používat na zařízeních s operačním systémem Android a Apple. Lze si ji zdarma stáhnout pro- střednictvím Google Play nebo App Store a jejím prostřednictvím si může držitel karty zkontrolovat zůstatek, uskutečněné platby a provádět správu karty.

Bankomat je automatické zařízení umožňující výběr hotovosti.

Číslo karty je šestnáctimístné číslo vytištěné na lícové straně karty. Disponibilní zůstatek je částka načtená v peněžence, s níž může Držitel karty nakládat.

Držitel karty je fyzická osoba, která je oprávněna používat kartu a která se Správcem programu uzavírá tyto podmínky.

Google Pay je platforma pro digitální peněženky a online platební systémy vy- vinutá společností Google s cílem umožnit nákupy v aplikacích a nákupy klepnutím na mobilních zařízeních, jejímž prostřednictvím mohou uživatelé provádět platby s telefony Android, tablety nebo hodinkami díky vizualizaci platební karty v mobilním zařízení.

Infolinka řeší dotazy a požadavky na služby týkající se vaší karty. Kontaktní údaje na infolinku jsou uvedeny v čl. 16.

Karta Edenred Card (dále jako „EC“) je multifunkční předplacená karta Mastercard, která pojme až tři digitální peněženky: stravenkovou peněženku Ticket Restaurant® (TR), volnočasovou peněženku Edenred Benefits (EB) a zdravotní peněženku Edenred Health (EH), jež vám byly vydány na žádost Společnosti za těchto podmínek. Karta EC je personalizovaná karta na jméno, přidělená Společností specifickému držiteli karty.

Ticket Restaurant® (dále jako „TR“) je digitální stravenková peněženka, kte rá Vám umožňuje uhradit cenu jídla k přímé konzumaci nebo její část ve smyslu 6 odst. 9 písm. b) zákona č. 586/1992 Sb. o daních z příjmů, v platném znění v partnerské síti Edenred CZ s.r.o., a to prostřednictvím platebních terminálů a platebních bran. Pomocí digitální peněženky TR je zakázáno platit nákupy tabákových výrobků nebo alkoholu či jakýchkoliv jiných výrobků mimo potravin. Prostředky vydané v rámci digitální peněženky TR nejsou považovány za elektronické peníze ve smyslu zákona č. 370/2017 sb., o platebním styku. TR může mít rovněž podobu samo statně vystavené karty Ticket Restaurant® Card.

Edenred Benefits (dále jako „EB“) je digitální volnočasová peněženka, která vám umožňuje provádět bezhotovostní plat by za zboží a služby pro volnočasové účely ve smyslu § 6 odst. 9 písm. d) zákona č. 586/1992 Sb. o daních z příjmů, v platném znění v partnerské síti Edenred CZ s.r.o., a to prostřednictvím platebních terminálů a platebních bran. Peněženka Edenred Benefits může mít rovněž formu samostatně vydávané karty Edenred Benefits Card. Prostředky nahrané v digitální peněžence EB nebo na Edenred Benefits Card nejsou považovány za elektronické peníze ve smyslu zákona č. 370/2017 Sb., o platebním styku.

Edenred Health (dále jako „EH“) je digitální zdravotní peněženka, která umožňuje provádět bezhotovostní úhrady za zboží a služby na zdravotní účely ve smyslu § 6 odst. 9 písm. d) zákona č. 586/1992 Sb. o daních z příjmů, v platném znění v partnerské síti Edenred CZ s.r.o., a to prostřednictvím platebních terminálů a platebních bran. Prostředky nabité v rámci digitální peněženky EH nejsou elektronickými penězi ve smyslu zákona č. 370/2017 Sb., o platebním styku. Peněženkou Edenred Health se také rozumí samostatná karta Zdravotní Karta Edenred (ZKE).

Karta Edenred Benefits Card (dále jako „EBC“) je nepřenositelná čipová karta s magnetickým proužkem, kterou vydává Vydavatel na základě licence Mastercard®, s přiděleným osobním identifikačním číslem (PIN).

Karta Ticket Restaurant Card (dále jako „TRC“) je nepřenositelná předplacená karta s magnetickým proužkem vydaná Vydavatelem na základě licence Mastercard® s přiděleným osobním identifikačním číslem (PIN), která umožňuje kontaktní nebo bezkontaktní platbu ceny restauračních služeb nebo části této ceny pomocí platebních terminálů nebo pomocí platební brány online.

Karta Zdravotní Karta Edenred (dále jako „ZKE“) je předplacená karta Mastercard®, na které je aktivní digitální zdravotní peněženka Edenred Health (EH).

Edenred Benefity Premium (dříve Benefity Café) se rozumí on-line systém pro správu zaměstnaneckých benefitů (tzv. cafeterie). Tento systém umožňuje uživatelům více možností plateb zaměstnaneckými benefity, mezi které patří platba Edenred Card, přímá platba v e-shopech, či platba pomocí e-Ticketu. Tato aplikace umožňuje neustálý přehled nad prostředky v cafeterii a na kartě na jednom místě.

Mastercard Contactless je bezkontaktní platební technologie, která umožňuje platit kartou pouze přiložením karty k terminálu na prodejním místě bez potřeby zadávat PIN. Limit pro bezkontaktní platbu bez zadávání PIN je 500 Kč. Vezměte prosím na vědomí, že některé terminály mají pro bezkontaktní platby jiné limity. Bezkontaktní platba může být kdykoliv zamítnuta a může být místo toho vyžádána běžná platba (vložením karty do terminálu a zadáním PIN).

Mastercard International Incorporated je společnost Mastercard International Incorporated se sídlem 2000 Purchase Street, Purchase, New York 10577, USA.

Můj účet je sekce na webových stránkách, jež zpřístupňuje on-line služby spojené s kartou a v níž si rovněž můžete zobrazit disponibilní zůstatek a transakční historii.

Nařízení je nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Obchodník je jakýkoliv maloobchodník, fyzická nebo právnická osoba či korporace, která akceptuje karty, což obvykle dává najevo samolepkou Edenred, a která v souladu s daňovými výhodami definovanými zákonem spadá do jedné z přípustných kategorií míst, kde lze kartu používat. Aktuální seznam obchodníků přijímajících karty Edenred je dostupný na adrese www.edenred.cz.

Osobní údaje jsou veškeré informace, které Správce programu získal od Společnosti nebo od vás v souvislosti s žádostí o vydání karty a jejím využíváním a vaší registrací do sekce Můj účet na Webových stránkách nebo v Aplikaci a které zpracovává pro účely nakládání s kartou.

Plná částka odečtu je celková částka transakce včetně vlastní částky transakce a veškerých souvisejících poplatků, úhrad a daní.

Průvodní dopis je dopis či dokument připojený k vaší kartě.

PIN je osobní identifikační číslo pro použití karty.

Podmínky jsou tyto podmínky užívání karty Edenred v aktuálním znění.

POS je prodejní místo (Point of Sale).

Program je program Edenred Benefits nebo Ticket Restaurant® nebo Edenred Health, v rámci něhož můžete nakládat se svou digitální peněženkou a v rámci něhož byla vystavena vaše karta.

Silná autentizace zákazníka znamená další bezpečnostní opatření k ověření, že jste autorizovali určité transakce nebo jiné akce související s používáním vaší karty a/nebo Účtu.

Společnost je subjekt, který se účastní Programu.

Správce programu je společnost Edenred CZ s.r.o. zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka C 170804, se sídlem Pernerova 691/42, 186 00 Prague 8, Česká republika.

Transakce je jakýkoliv nákup u Obchodníka prostřednictvím POS nebo online za použití karty, Google Pay nebo Apple Pay.

Účet je elektronický účet spojený s vaší kartou.

Virtuální karta je virtuální karta vytvořená pro platby u Obchodníka prostřednictvím Google Pay a Apple Pay. Virtuální karta je spojena s kartou a s vašimi digitálními peněženkami. Využívání virtuální karty prostřednictvím Google Pay je upraveno v podmínkách o používání Google Pay dostupných na webových stránkách. Využívání virtuální karty přes Apple Pay je upraveno v Pravidlech pro používání platebních karet od společnosti Edenred CZ s.r.o., která jsou součástí služby Apple Pay.

Vydavatel je společnost PrePay Technologies Limited, zapsaná pod číslem 04008083, se sídlem 1 Gloucester Street, Station Square 4th Floor, Swindon, SN1 1GW, Spojené království.

Vy (ve všech tvarech) znamená fyzickou osobu, která je oprávněna používat kartu.

Webové stránky jsou webové stránky www.edenred.cz, kde můžete po přihlášení do sekce Můj účet získat přístup k informacím o vaší kartě a digitálních peněženkách a kde jsou rovněž zveřejněny tyto podmínky.

Značka akceptace karet Mastercard je označení názvem společnosti Mastercard International Incorporated, které označuje akceptaci karet.

2. TYTO PODMÍNKY

2.1. Tyto podmínky jsou určeny držitelům karty Edenred a pro uživatele digitálních peněženek EB a TR a EH. Vaše karta je předplacená čipová karta, která je chráněna kódem PIN. Nejedná se o kreditní, debetní ani tzv. charge kartu.

2.2. Kartu vám vydal Vydavatel. Vaše práva a povinnosti související s používáním této karty upravují tyto podmínky uzavřené mezi vámi a Správcem progra- mu. V případě jakýchkoliv problémů s používáním karty se obraťte na infolinku. Finanční prostředky jsou uvedeny v českých korunách (Kč). Karta je trvale ma- jetkem Vydavatele.

3. POSKYTNUTÍ A AKTIVACE KARTY

3.1. Před prvním použitím karty je třeba ji aktivovat. Kartu si můžete aktivovat online na webových stránkách prostřednictvím sekce Můj účet nebo v Aplika- ci nebo v Edenred Benefity Premium nebo telefonátem na infolinku a volbou možnosti „Aktivace karty“ z nabídky. V průběhu aktivace po vás může být požadováno sériové číslo karty, poslední 4 číslice ze 16místného PAN čísla karty a aktivační kód uvedený v dopise, který obdržíte společně s kartou.

3.2. V průběhu aktivace obdržíte čtyřmístný PIN kód. PIN kód si nikdy nezapisujte, nesdělujte třetím osobám ani nezadávejte tak, aby jej ostatní mohli odpozorovat. Váš PIN kód nikomu dalšímu nesdělíme. Pokud svůj PIN kód zapome nete, najdete jej po přihlášení na webových stránkách nebo v aplikaci nebo v Edenred Benefity Premium, na detailu karty pod položkou Zobrazit PIN.

3.3. PIN kód si můžete změnit v Aplikaci nebo v některých tuzemských bankomatech, kde je však služba zpoplatněna. Rozhodnete-li se PIN kód změnit, nevolte si takový PIN, který lze snadno uhodnout. Nemělo by se jednat o číslo, které:

3.3.1. lze snadno spojit s vaší osobou, např. telefonní číslo nebo datum narození;

3.3.2. je součástí údajů vyražených na kartě;

3.3.3. sestává ze stejných číslic nebo po sobě jdoucích číslic;

3.3.4. je shodné s některým dříve zvoleným PIN kódem.

4. POUŽÍVÁNÍ KARTY

4.1. Kartu můžete používat pouze pro operace u Obchodníků. V jiných obchodech nebude karta fungovat. Pokud se kartu pokusíte použít v jakémkoliv obchodě, který není Obchodníkem, karta bude zamítnuta. Operace se musí uskutečnit v zákonné měně České republiky. Veškeré pokusy o operace v jiných měnách budou zamítnuty.

4.2. Veškeré operace musíte autorizovat, abychom mohli ověřit jejich oprávněnost. Operace bude považována za oprávněnou, jestliže:

4.2.1. byl použit váš PIN kód nebo jiný bezpečnostní kód spojený s vaší osobou;

4.2.2. byla použita vaše karta a vy jste operaci autorizovali podepsáním účtenky;

4.2.3. byla vaše karta přiložena ke čtečce karet umožňující bezkontaktní platby a tato čtečka kartu přijala. Bezkontaktní platba může být provedena rovněž pomocí virtuální karty prostřednictvím Google Pay nebo Apple Pay. Můžete provést 5 po sobě jdoucích Bezkontaktních transakcí, po kterých budou všechny další bezkontaktní transakce odmítnuty a budete muset zadat svůj PIN pro autorizaci transakce. Vezměte prosím na vědomí, že obvykle nelze operaci zastavit, byla-li autorizována, protože v tom okamžiku ji Správce programu považuje za přijatou.

4.3. Vaše karta je tzv. předplacená karta, což znamená, že disponibilní zůstatek bude snížen o plnou částku odečtu. Operaci lze autorizovat pouze v případě, že je Plná částka odečtu nižší nebo rovna disponibilnímu zůstatku ve vaší digitální peněžence. Pokud by Plná částka odečtu přesáhla disponibilní zůstatek ve vaší digitální peněžence, nejste oprávněni kartu použít. V takovém případě můžete Obchodníka požádat o rozdělení platby, přičemž rozdíl uhradíte jiným platebním prostředkem a digitální peněženkou uhradíte částku odpovídající zůstatku. Pokud by z jakýchkoliv důvodů došlo ke zpracování platby ve výši přesahující disponibilní zůstatek ve vaší peněžence, jste povinni uhradit Správci programu rozdíl mezi plnou částkou odečtu a vaším disponibilním zůstatkem, a to do 14 dní od doručení vyúčtování od správce programu. Neuhradíte-li fakturovanou částku do 14 dní od doručení faktury zaslané Správcem programu, vyhrazuje si Správce programu právo podniknout veškeré nezbytné kroky k vymožení dluž- ných finančních prostředků, včetně soudní žaloby.

4.4. Aktuální disponibilní zůstatek ve své digitální peněžence/peněženkách si můžete kdykoliv zkontrolovat prostřednictvím sekce Můj účet na Webových stránkách, infolinky nebo Aplikace nebo v Edenred Benefity Premium.

4.5. Z bezpečnostních důvodů jsou Obchodníci, kteří karty přijímají, povinni vyžádat si autorizaci každé vaší operace ze strany Vydavatele. Za určitých okolností mohou Obchodníci požadovat, aby byl disponibilní zůstatek ve vaší peněžence vyšší než hodnota prováděné operace. Vám bude odečtena pouze skutečná konečná částka operace.

4.6. Kartu nikdy nepoužívejte jako průkaz totožnosti. Pokud je karta použita jako průkaz totožnosti, žádost Obchodníka o autorizaci operace Vydavatel zamítne.

4.7. Kartu nesmíte používat k nákupu cestovních šeků, k výběru hotovosti v bankomatech či u Obchodníků (tzv. cash back), k úhradě splatných částek na kreditní kartě, kontokorentů nebo jiných úvěrů, k úhradě členských poplatků či předplatného přímým inkasem z účtu či k placení na samoobslužných čerpacích stanicích. Elektronické prostředky ve vaší peněžence budou vždy v zákonné měně České republiky.

4.8. Disponibilní zůstatek ve vaší peněžence není nijak úročen.

4.9. Vaši kartu můžeme kdykoli zablokovat (v souladu s článkem 13 těchto podmínek). Pokud tak učiníme, disponibilní zůstatek ve vaší peněžence nebudete moci použít.

4.10. Poškozenou či pozměněnou kartu Obchodníci nepřijmou.

4.11. Svou personalizovanou kartu nesmíte prodat ani převést na další osobu. Karta nepřechází na dědice v rámci dědického řízení.

4.12. Při nákupech pomocí karty nesmíte vybírat hotovost odpovídající zbývajícímu disponibilnímu zůstatku v peněžence ani jeho části.

4.13. Disponibilní zůstatek lze uplatnit u Obchodníků dle peněženky, kterou má Držitel karty aktivní. Peněženku TR nebo EB nebo EH lze používat u Obchodníků, kteří mají platnou smlouvu se společností Edenred pro přijímání plateb prostřednictvím příslušných peněže nek, což obvykle značí samolepka Ticket Restaurant® nebo Edenred Benefits nebo Edenred Health v prostorách Obchodníka. Seznam příslušných Obchodníků naleznete na stránkách www.edenred.cz. Pokud má zařízení platební terminál, který přijímá platby z více peněženek zároveň, a pokud má držitel obě peněženky aktivní a s dostatečným disponibilním zůstatkem, bude platba do 500 Kč odečtena z peněženky TR a platba nad 500 Kč bude odečtena z peněženky EB nebo EH, a to dle nastavení karty. V případě nedo- statečného disponibilního zůstatku v peněžence TR bude transakce zamítnuta. Pokud dojde k tomu, že platba bude odečtena z nesprávné peněženky, má Dr- žitel karty povinnost kontaktovat zákaznickou linku Edenred a nahlásit rezervaci nesprávné transakce.

4A POUŽÍVÁNÍ 3D SECURE

4A.1. 3D Secure je standard pro ověřování plateb pro internetové nákupy, který přidává další vrstvu zabezpečení při nákupu zboží nebo služeb online u zúčastněných Obchodníků. Je to forma silné autentizace zákazníka. Pro zvýše ní bezpečnosti online plateb budete stále častěji muset používat 3D Secure k potvrzení, že jste to Vy, když provádíte platby online.

4A.2. Abyste mohli používat 3D Secure:

  • musíte mít přístup k internetu;
  • musíte mít mobilní telefon;
  • musíme mít vaše správné číslo mobilního telefonu;
  • váš mobilní telefon musí být schopen přijímat textové zprávy;

Je důležité, abyste zajistili, že osobní údaje, které o vás uchováváme (zejména číslo vašeho mobilního telefonu), jsou aktuální.

4A.3. Při nákupu online, pro který je vyžadováno ověření, budete přesměrováni na ověřovací obrazovku 3D Secure.

4A.4. Pro dokončení nákupu budete vyzváni k zadání jednorázového přístupového kódu (hesla) zaslaného na váš mobilní telefon prostřednictvím textové zprávy (SMS). Máte stanovenou dobu a počet pokusů na správné zadání hesla. Pokud heslo nezadáte správně, nebudete moci dokončit online nákup.

4A.5. Přístupový kód bude platný pouze pro online nákup, pro který jste jej obdrželi.

4A.6. Jakoukoli transakci ověřenou pomocí 3D Secure budeme považovat za vámi autorizovanou.

4A.7. Za 3D Secure vám neúčtujeme žádné poplatky. Nesete však veškeré poplatky za SMS, které Vám účtuje váš mobilní operátor.

5. PŘEVEDENÍ PENĚŽNÍCH PROSTŘEDKÚ DO VAŠÍ PENĚŽENKY

5.1. Finanční prostředky vám budou vydány za předpokladu, že jste splnili požadavky Společnosti pro vydání karty, a poté, co Vydavatel obdrží od Správce programu pokyn k jejich vydání na základě přijetí příslušné úhrady Správcem programu. K disponibilnímu zůstatku na kartě a v příslušné peněžence vám pak bude přičtena hodnota těchto prostředků. Do peněženky TR lze převést prostředky až do maximálního disponibilního zůstatku ve výši 40 000 Kč. Do peněženky EB a EH lze převést prostředky až do maximálního disponibilního zůstatku ve výši 120 000 Kč pro každou peněženku.

5.2. Prostředky převedené do peněženky TR v období od 1. ledna do 30. září jsou platné do 31. prosince daného kalendářního roku a u prostředků převedených v období od 1. října do 31. prosince daného kalendářního roku je datem platnosti 31. prosinec následujícího kalendářního roku. Exspirované prostředky nelze zpětně proplácet. Platnost peněžních prostředků převedených do své pe- něženky si můžete ověřit v účtu Můj Edenred nebo v Aplikaci nebo v Edenred Benefity Premium.

5.3. Jednotlivé převedení peněžních prostředků do peněženky EB nebo EH je platné 24 měsíců od data převodu. K exspiraci finančních prostředků dochází vždy na začátku dne v 1:00 (a ne ve 00:59). Exspirované prostředky nelze zpětně proplácet. Platnost peněžních prostředků převedených do své peněženky si můžete ověřit v sekci Můj účet nebo v aplikaci nebo v Edenred Benefity Premium. Platnost prostředků v peněžence EB a EH na kartě EC, která je provázána s Edenred Benefity Premium a jejich exspirace je odvislá od podmínek individu- álně sjednaných mezi Správcem a Společností.

6. UKONČENÍ PLATNOSTI KARTY

6.1. Datum ukončení platnosti karty je vytištěno na kartě. Po ukončení platnosti nelze kartu dále používat.

6.2. Po ukončení platnosti karty nebudou zpracovávány žádné operace.

6.3. Vydavatel si vyhrazuje právo nevydat vám náhradní kartu a v žádném případě náhradní kartu nevydá, pokud Správce programu informuje Vydavatele, že již nejste oprávněni kartu používat.

6.4. Případný disponibilní zůstatek, který je ve vaší peněžence po ukončení její platnosti, vám nebude proplacen.

7. ODPOVĚDNOST A AUTORIZACE UŽIVATELE KARTY

7.1. Vydavatel může omezit nebo odmítnout autorizaci jakéhokoliv použití karty prostřednictvím platebních terminálů (POS), které by znamenalo nebo mohlo znamenat porušení těchto podmínek, případně má-li Vydavatel přiměřeně důvodné podezření, že vy nebo třetí osoba jste spáchali nebo se chystáte spáchat trestný čin související s kartou či jinak kartu zneužít.

7.2. Pokud bude společnost Edenred nucena prošetřit jakoukoliv transakci, jste povinni s námi nebo s jiným oprávněným orgánem spolupracovat, bude-li to nezbytné.

7.3. Za užívání vaší personalizované karty nesete plnou odpovědnost. Totéž platí i pro virtuální karty, tj. případy, kdy kartu vědomě tokenizujete (např. pro- střednictvím Apple Pay, Google Pay, či jiných obdobných služeb) do svého mobilního zařízení nebo zařízení jiné osoby. Učiníte-li tak, odpovídáte za veškeré následné transakce provedené tímto zařízením obsahujícím virtuální kartu, a to včetně případů jejího zneužití. Veškerá případná újma jde v takovém případě plně k vaší tíži, neboť jste vytvoření virtuální karty vědomě umožnili.

7.4. Odpovídáte za veškeré operace, které autorizujete v souladu s článkem 4.2.

7.5. Souhlasíte, že Vydavatele a Správce programu odškodníte proti veškerým soudním výlohám souvisejícím se soudními řízeními vedenými za účelem uplatnění práv z těchto podmínek použití karty Edenred, případně v souvislosti s jejich porušením či zneužitím karty či PIN kódu, za něž nesete odpovědnost, pokud jste se předmětného jednání sami dopustili či jste je autorizovali.

8. ZTRÁTA, ODCIZENÍ NEBO POŠKOZENÍ KARTY

8.1. S peněžními prostředky ve své digitální peněžence zacházejte jako s hotovostí v peněžence skutečné. Jestliže kartu ztratíte nebo bude-li vám odcizena, veškeré finanční prostředky, které na ní máte, mohou být ztraceny stejně, jako kdybyste ztratili peněženku.

8.2. V případě poškození, nefunkčnosti, ztráty, odcizení, zneužití nebo jiného nebezpečí neoprávněného použití karty se neprodleně obraťte na infolinku nebo nás informujte prostřednictvím kontaktního formuláře na www.edenred.cz. Budete požádáni o sdělení sériového čísla karty a identifikačních údajů. Nesete odpovědnost za veškeré neautorizované operace provedené do okamžiku, kdy nám ztrátu či odcizení oznámíte, tj. jejich výše bude odečtena od disponibilního zůstatku ve vaší peněžence. V případě ztráty, odcizení, zneu žití nebo jiného nebezpečí neoprávněného použití karty můžete požádat o blokaci karty, a to v sekci Můj účet na adrese www.edenred.cz nebo v Aplikaci nebo na telefonním čísle 296 363 000. Obdobně může být dočasně zablokovaná karta odblokována. V případě blokace a následného vydání nové karty budou nevyčerpané prostředky z blokované a deaktivované karty převedeny na nově vydanou kartu. To neplatí při vydání Edenred karty jako náhradní karty za TRC nebo EBC.

8.3. Pokud jste oznámili ztrátu nebo odcizení fyzické plastové karty v souladu s odst. 8.2. nebo požádali o trvalou blokaci své karty podle odst. 8.2., nenesete žádnou odpovědnost za škody, k nimž dojde po datu, kdy jste nám oznámili ztrátu nebo odcizení karty či požádali o trvalou blokaci fyzické plastové karty. To neplatí o tokenizovaných kartách v Apple Pay a v Google Pay. U tokenizovaných karet odpovídáte za veškeré důsledky jejich zneužití. Nikdy proto nenahrávejte kartu do zařízení, které není Vaše, ke kterému nemáte přístup, nebo ke kterému má přístup třetí osoba. Pokud je ve vaší peněžence disponibilní zůstatek vydá vám společnost Edenred novou kartu.

8.4. Bude-li mít společnost Edenred důvodné podezření, že jste jednali podvodně, že došlo k hrubému zanedbání z vaší strany, případně že jste úmyslně neoznámili ztrátu nebo odcizení karty, ponesete odpovědnost za vzniklé škody.

9. POPLATKY

9.1. V souvislosti s kartou je účtován poplatek 5 Kč za jednu změnu PIN v bankomatu.

9.2. Poplatek budeme odečítat na vrub disponibilního zůstatku ve vaší peněžence TR. Pokud ve vaší digitální peněžence TR není žádný disponibilní zůstatek, poplatek bude odečten z vaší peněženky EB nebo EH. Není-li v žádné vaší peněžence disponibilní zůstatek či přesáhne-li poplatek výši disponibilního zůstatku ve vaší peněžence, zašleme vám fakturu, kterou jste povinni uhradit do 14 dní od data doručení faktury. Pokud fakturovanou částku do 14 dní od doručení faktury neuhradíte, vyhrazuje si Správce programu právo podniknout veškeré nezbytné kroky k vymožení dlužných finančních prostředků, včetně soudní žaloby.

10. SPORY

10.1. Máte-li důvodné podezření, že operace, k níž byla použita vaše karta, byla neautorizovaná nebo že byla zaúčtována do vaší digitální peněženky chybně, Vydavatel na základě vašeho požadavku prověří váš účet a okolnosti dané operace. Upozorňujeme, že v souvislosti se spornou operací vás může Vydavatel požádat, abyste se spojili s příslušnými orgány.

10.2. Správce programu může vrátit částku nepovolené transakce, pokud Správce programu nemá dobrý důvod domnívat se, že jste jednali z nedbalosti nebo nedodrželi podmínky či jste se dopustili podvodného jednání.

10.3. V každém případě může být hodnota sporné transakce později odečtena z vaší karty, pokud Správce programu obdrží informace, které prokážou, že transakce byla pravá.

10.4. Správce programu si vyhrazuje právo nevrátit jakékoliv částky, pokud se domnívá, že jste nejednali v souladu s těmito podmínkami, a ohlásit jakékoliv podvodné nároky příslušným orgánům.

11. STÍŽNOSTI

11.1. Veškeré stížnosti související s těmito podmínkami adresujte nejprve svému zaměstnavateli a následně Správci programu, kterého můžete kontaktovat prostřednictvím infolinky.

12. ZMĚNY

12.1. Správce programu je oprávněn tyto podmínky měnit, a to oznámením adresovaným vám prostřednictvím sekce Můj účet či vaší společnosti alespoň jeden (1) měsíc předem. Aktuální znění podmínek je též vždy dostupné na Webových stránkách. Dalším používáním karty poté, co takové změny vstoupí v platnost, potvrzujete, že přijímáte upravené podmínky.

13. UKONČENÍ ČI POZASTAVENÍ PLATNOSTI

13.1. Pokud vyjde najevo, že z jakéhokoliv důvodu již nejste oprávněni kartu používat, bude karta okamžitě zablokována a disponibilní zůstatek již nebudete moci používat.

13.2. Správce programu je oprávněn kdykoliv ukončit tyto podmínky, respektive pozastavit platnost vaší karty:

13.2.1. Výpovědí podanou alespoň jeden měsíc předem nebo

13.2.2. S okamžitou účinností (až do vyřešení sporu či ukončení těchto podmínek), pokud jste kartu použili nebo máte v úmyslu ji použít nedbalým způ- sobem či pro podvodné či jiné nezákonné účely, popř. pokud nebude možné z důvodů na straně třetích osob nadále zpracovávat vaše operace.

13.3. Budete-li chtít platnost karty ukončit před datem skončení platnosti, obraťte se na Správce programu.

13.4. Případný disponibilní zůstatek při ukončení platnosti karty již nebudete mít k dispozici.

14. ODPOVĚDNOST SPRÁVCE PROGRAMU

14.1. Odpovědnost Správce programu v souvislosti s těmito podmínkami (ať již v důsledku jejich porušení, porušení práva, včetně nedbalosti, či porušení zákonné nebo jiné povinnosti) podléhá těmto výjimkám a omezením:

14.1.1. Správce programu nenese odpovědnost za neplnění, která jsou přímým nebo nepřímým důsledkem události mimo jeho vliv, jako je zejména nedostatek prostředků či selhání síťových služeb na straně kteréhokoliv Obchodníka.

14.1.2. Správce programu nenese odpovědnost za ušlý zisk a úbytek obchodů ani za žádné nepřímé, následné, zvláštní nebo kárné škody.

14.1.3. Je-li karta vadná v důsledku chyby na straně Vydavatele, je jeho povinností pouze vyměnit kartu.

14.1.4. V případě chybného odečtení prostředků na vrub vašeho disponibilního zůstatku je odpovědnost Správce programu omezena na úhradu odpo- vídající částky.

14.1.5. Ve veškerých ostatních případech neplnění správce programu je jeho odpovědnost omezena na proplacení disponibilního zůstatku.

14.2. Žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje ani neomezuje odpovědnost Vydavatele za úmrtí nebo zranění následkem nedbalosti nebo podvodu Vydavatele.

14.3. Výše uvedené výjimky a omezení popsané v čl. 14 platí i pro veškerou odpovědnost s Vydavatelem spolupracujících osob, jako je vydavatel karty, správce programu, společnost Mastercard International Incorporated, či její spolupracující osoby, další smluvní partneři, zástupci nebo distributoři, a všech jejich případných přidružených osob vůči vám, jež může vzniknout v souvislosti s těmito podmínkami.

15. OSOBNÍ ÚDAJE

15.1. Veškeré vaše osobní údaje považujeme za důvěrné a zpracováváme je v souladu s Nařízením a obecně závaznými předpisy České republiky. Zpracování osobních údajů je nezbytné pro splnění smlouvy mezi Správcem programu a Společností a pro vydání vaší karty. Bez toho, aby Správce programu získal vaše osobní údaje v rozsahu potřebném pro vydání karty a aby je předal Vydavateli za účelem vyhotovení karty, by nemohla být vaše karta vydána a dále užívána. Osobní údaje, jež poskytujete Správci programu při registraci do sekce Můj účet na Webové stránce, v Aplikaci nebo v souvislosti s provozem těchto Aplikací, jsou zpracovávány Správcem programu na základě plnění smlouvy, vašeho výslovného souhlasu nebo na základě oprávněného zájmu či jiných právních základů.

15.2. Účelem zpracování vašich Osobních údajů Správcem programu je zajištění nerušeného nakládání s kartou, provoz sekce Můj účet na Webové stránce a Aplikace a šíření obchodních sdělení Správce programu.

Účelem předání vašich osobních údajů Vydavateli je vyhotovení a vydání karty. Takovéto předání Osobních údajů vydavateli za účelem vyhotovení karty se dle Nařízení považuje za zpracování nezbytné pro účely oprávněných zájmů správce ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení a není k němu třeba souhlasu subjektu údajů.

Pro potřeby statistických průzkumů, pro analytické účely a za účelem zpracování operací mohou být vaše Osobní údaje předány přidruženým osobám Správce programu, jejichž identifikační údaje vám budou poskytnuty na vyžádání.

Právními předpisy vyžadovaná ochrana Osobních údajů při jejich předání třetím osobám bude zaručena.

15.3. Osobní údaje budou Správcem programu zpracovávány po celou dobu, kdy je vaše karta aktivní, resp. po dobu platnosti vaší registrace do sekce Můj účet na webové stránce a Aplikace. Nad rámec takto stanovené doby zpracování budou vaše osobní údaje zpracovávány v nezbytném rozsahu, stanoví-li tak příslušné právní předpisy.

15.4. Jste oprávněn/a požadovat přístup k osobním údajům, opravu nebo výmaz osobních údajů, jakož i omezení zpracování osobních údajů. Máte právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů a právo na přenositelnost osobních údajů. Všechna tato práva můžete realizovat prostřednictvím formuláře pro výkon práv na https://www.edenred.cz/jak-podat-zadost. Máte rovněž právo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů („ÚOOÚ“), který sídlí na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, tel.: 234 665 111 (ústředna). ÚOOÚ provozuje internetové stránky: www.uoou.cz, na kterých najdete více informací o tom, s čím a jak Vám ÚOOÚ může pomoci.

15.5. Pro účely ověření a zabezpečení, jako je zavedení silné autentizace zákazníků, shromažďujeme některé Vaše osobní údaje, včetně čísla vašeho mo- bilního telefonu. Tyto údaje předáme našim poskytovatelům služeb coby třetí straně, což je nezbytné pro správu systému silné autentizace zákazníků.

15.6. Další informace o zpracování osobních údajů jsou dostupné na webové stránce: https://www.edenred.cz/ochrana-osobnich-udaju.

16. INFOLINKA

16.1. Potřebujete-li asistenci, můžete se obrátit na operátora na zákaznické lince na telefonním čísle 420 296 363 000 (pondělí až pátek, od 8.00 do 17.00 hod.). Na stejném čísle je vám k dispozici nepřetržitá automatická služba, případně se můžete obrátit na svoji společnost.

16.2. Služba oznamování ztráty či odcizení a blokace karty je vám k dispozici v Aplikaci, v Edenred Benefity Premium či na webových stránkách Správce programu.

17. OBECNÁ USTANOVENÍ A ROZHODNÉ PRÁVO

17.1. Neuplatnění nebo pozdní uplatnění jakéhokoliv práva či opravného prostředku podle těchto podmínek ze strany Správce programu nemá účinky zřeknutí se takového práva nebo opravného prostředku ani nebrání jeho následnému uplatnění.

17.2. Pokud by jakékoliv ustanovení těchto podmínek bylo považováno za nezákonné nebo právně neúčinné, zbývající ustanovení zůstávají plně platná a účinná.

17.3. Nejste oprávněni postupovat či převádět jakákoliv vaše práva nebo výsady podle těchto podmínek. Vaše plná odpovědnost zaniká, až když jsou všechny karty, které vám byly vydány, stornovány nebo skončí jejich platnost a až uhradíte v plné výši veškeré případné částky splatné podle těchto podmínek. Svá práva a nároky může Správce programu kdykoliv převést, aniž by vám to musel předem oznámit. Jakýmikoliv svými povinnostmi podle těchto podmínek může Správce programu smluvně pověřit jinou osobu.

17.4. Žádná třetí osoba, která není účastníkem tohoto smluvního vztahu, nemá právo uplatňovat jakékoliv ustanovení těchto podmínek, s výjimkou osoby uvedené v odst. 17.3, jež může uplatňovat ustanovení čl. 17.

17.5. Tyto Podmínky se řídí českým právem. V případě jakýchkoliv sporů vzniklých v souvislosti s kartou nebo těmito Podmínkami bude k jejich řešení příslušný český soud.

17.6. Mastercard a logo Mastercard jsou zapsané ochranné známky společnosti Mastercard International Incorporated.

17.7. Google Pay je ochranná známka společnosti Google Inc.

17.8. Apple Pay je ochranná známka společnosti Apple Inc.

17.9. Tyto podmínky jsou účinné od 1. 10. 2025.


Terms of Use of the Edenred Card

Before using the Card, please read carefully these Terms and Conditions applicable to using your Edenred Card (further also “Card” or “EC”) issued in cooperation with Mastercard®. By using the Card, you accept these Terms and Conditions. If you do not understand anything or if you disagree with anything contained in these Terms and Conditions, please contact the Info Line (you can fi nd the contact details in Article 16).

1. DEFINITIONS

Account is an electronic account associated with your Card.

Apple Pay means the payment method for contactless payments developed by Apple Inc. that allows Cardholder to pay for purchases by using virtual card that has been stored on an Apple device supporting Apple Pay.

Application means a mobile application Edenred that can be used on Android and Apple devices. It can be downloaded free of charge through Google Play or App Store, and the CardHolder can check the balance make payments and manage their Card.

ATM is an automatic device allowing you to withdraw cash.

Available Balance is the amount of funds credited to the wallet, which a CardHolder can dispose of.

Cardholder is an individual authorised to use the Card and who enters into these Terms and Conditions with the Programme Administrator.

Card Number is a sixteen-digit number printed on the face side of the Card.

Company is an entity that participates in the Programme.

The Edenred Card (hereinafter “EC”) is a multifunctional Mastercard prepaid card, which can hold up to three digital wallets – meal voucher wallet Ticket Restaurant (TR) and leisure wallet Edenred Benefits (EB) and health wallet Edenred Health (EH) and has been issued to you at the Company‘s request under these terms and conditions. Edenred Card is a personalized name card assigned by a company to a specific Cardholder.

Ticket Restaurant® (hereinafter “TR”) – is a digital meal voucher wallet that allows you to pay the price of food for direct consumption or part thereof within the meaning of Section 6, paragraph 9, letter b) of Act No. 586/1992 Coll. On income taxes as amended, in the Edenred CZ s.r.o. partner network, through payment terminals and payment gateways. It is prohibited to use the TR digital wallet to pay for the purchase of tobacco and alcohol products or any other products other than food. Funds issued within the TR digital wallet are not considered electronic money within the meaning of Act No. 370/2017 Coll., On Payment Systems. TR can also have a form of a separately issued Ticket Restaurant® Card.

The Edenred Benefits (hereinafter “EB”) is a leisure digital wallet within the EC that allows you to make noncash payments for goods and services for legally permitted leisure purposes within the meaning of Section 6, paragraph 9, letter d) point 2 of Act No. 586/1992 Coll. on income taxes, as amended, in the Edenred CZ s.r.o. partner network of the Provider, through payment terminals and payment gateways. The Edenred Benefits wallet can also have a form of a separately issued Edenred Benefits Card. Funds issued within the EB digital wallet are not considered electronic money within the meaning of Act No. 370/2017 Coll., on Payment Systems.

Edenred Health (hereinafter “EH”) is a digital health digital wallet that allows you to make cashless payments for goods and services for health d) point 1 of Act No. 586/1992 Coll. on income taxes, as amended, in the Edenred CZ s.r.o. partner network, through payment terminals and payment gateways. Funds loaded into the EH digital wallet are not electronic money within the meaning of Act No. 370/2017 Coll., on payment transactions. The Edenred Health wallet also means the separate Edenred Health Card (ZKE).

Edenred Benefits Card (hereinafter “EBC”) is a non-transferable chip card with a magnetic strip issued by Issuer under MasterCard licence, with an assigned personal identification number (PIN).

Ticket Restaurant Card (hereinafter “TRC”) is a nontransferable prepaid card with a magnetic strip issued by Issuer, under MasterCard licence, with an assigned personal identification number (PIN), facilitating contact and contactless payment of the price or part of the price of catering via payment terminals or via online payment gate.

The Edenred Health Card (hereinafter “ZKE”) is a prepaid Mastercard card on which the Edenred Health (EH) digital health wallet is activated and loaded. Edenred Benefity Premium (formerly Benefity Café) is an online system for managing employee benefits (cafeteria). This system allows users to pay with employee benefits, including Edenred Card, direct payment in e-shops, or payment using an e-Ticket. This Application allows you to keep track of the resources in the cafeteria and on the card in one place at all times.Full Deduction Amount is the total amount of the Transaction, including the actual amount of the Transaction and any related fees, reimbursements and taxes.

Google Pay is a digital wallet platform and online payment system developed by Google to power in-app and taptopay purchases on mobile devices, enabling users to make payments with Android phones, tablets or watches by visualisation of a payment card into a mobile device.

Info Line addresses queries and service requirements relating to your Card. The contact details of the Info Line are given in Article 16.

Issuer is PrePay Technologies Limited, under number 04008083, with its registered office at 1 Gloucester Street, Station Square 4th Floor, Swindon, SN1 1GW, Spojené království.

Letter is the letter or document enclosed to your Card.

Mastercard Acceptance Mark means marking with the name of Mastercard International Incorporated, which indicates the acceptance of cards.

Mastercard® Contactless is a contactless payment technology that allows you to pay with your Card just by placing your card over the POS terminal reader without having to enter your PIN. The limit for contactless payment without entering a PIN is 500 CZK. Please note that some terminals have different limits for contactless payments. The contactless payment can be rejected at any time and a regular payment can be requested instead (by inserting the card into the terminal with PIN entry).

Mastercard International Incorporated is Mastercard International Incorporated, with its registered office at 2000 Purchase Street, Purchase, New York 10577, USA.

Merchant is any retailer, an individual, a legal entity or a corporation that accepts cards, as usually evidenced by the Edenred sticker, and that, in accordance with the tax benefits defined by law, falls into one of the eligible categories where the Card can be used. An up to date list of Merchants accepting Edenred Card is available at www.edenred.cz.

My Account is a section on the Website that accesses online Cardrelated services and where you can also view the Available Balance and the transaction history.

Personal Data mean any information that the Programme Administrator has received from the Company or from you in connection with an Application for the issue of a Card or with its use and your registration in the My Account on the Website or in the Application, and that the Programme Administrator processes for the purposes of Card handling.

PIN means the personal identification number for the Card use.

POS means a point of sale.

Programme is the Edenred Benefits or Ticket Restaurant or Edenred Health Programme, under which you dispose with your digital wallet and under which your Card has been issued.

Programme Administrator is Edenred CZ s.r.o., incorporated in the Commercial Register kept by the Municipal Court in Prague, file No. C 170804, with its registered office at Pernerova 691/42, 186 00 Prague 8, the Czech Republic.

Regulation means Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation).

Strong Customer Authentication means additional security measures to verify that you have authorised certain Transactions or other actions related to the use of your Card and/or Account.

Terms and Conditions mean these Terms and Conditions in the current wording.

Transaction is any sale made with Merchant through a POS or online using the Card, Google Pay or Apple Pay.

Virtual Card is a virtual Card variant created to make payments with Merchant through the Google Pay or Apple Pay. The Virtual Card is linked to the Card and to your digital wallets. The use of the Virtual Card through Google Pay is governed by the terms of use of Google Pay available on the Website. The use of the Virtual Card through Apple Pay is governed by the Rules for use of Edenred CZ

s.r.o. Payment Card that are part of Apple Pay service.

Website means the website www.edenred.cz, where you can after login into section My Account access your Card and your digital wallets information and where these Terms and Conditions are also published.

You (in all forms) means an individual who is authorised by the Company to use the Card.

2. THESE TERMS AND CONDITIONS


2.1. These terms and conditions are designated for Edenred Cardholders and for EB a TR and EH digital wallet users. Your Card is a prepaid chip card that is protected by a PIN code. It is not a credit, debit or the socalled charge card.

2.2. The Card was issued by the Issuer. Your rights and obligations relating to the use of this Card are governed by these Terms and Conditions between you and the Programme Administrator. In the case of any problems with the use of the Card, please contact the Info Line. The funds are denominated in Czech crowns (CZK). The Card is permanently the property of the Issuer.

3. CARD PROVISION AND ACTIVATION

3.1. You must activate the Card before using it for the first time. You can activate the Card online by Website via the section My Account or in the Application or in Edenred Benefity Premium or by calling the Info Line and selecting “Card Activation” from the menu. During the activation, you will be asked to enter your Card Number last four digits from 16-digit PAN number and activation code provided in the Letter that you receive together with the Card.

3.2. During the activation, you will receive a fourdigit PIN code. Never write your PIN down, tell it to any third parties, or enter it in such a way that others can see it. We will not share your PIN with anyone else. If you forget your PIN, you can get your PIN after logging in on the Website or in the Application or in Edenred Benefits Premium on the card detail by clicking on view PIN.

3.3. You can change your PIN code in the Application or at some domestic ATMs, where the service is charged. If you decide to change your PIN, do not choose a PIN that can be easily guessed. It should not be a number that:

3.3.1. Is easily associated with your person, such as your phone number or date of birth;

3.3.2. Is part of the data embossed on the Card;

3.3.3. Consists of the same digits or consecutive digits;

3.3.4. Is the same as any previously selected PIN code.

4. CARD USAGE

4.1. You can only use the Card for transactions with Merchants. The Card will not work in any other stores. If you try to use the card in any other nonMerchant store, the card will be declined. The operation must take place in the legal currency of the Czech Republic. All attempts at operations in other currencies will be rejected.

4.1. You must authorise all transactions so that we can verify their authorisation. The transaction will be considered authorised if:

4.1.1. Your PIN or other security code associated with your person was used;

4.1.2. Your Card was used, and you authorised the transaction by signing the receipt;

4.1.3. Your Card was placed on a card reader for Contactless payments, and the card reader accepted the Card. The Contactless payment can also be made using the Virtual Card via Google Pay or via Apple Pay. You can make 5 consecutive Contactless transactions after which any Contactless transactions will be declined, and you will be required to enter your PIN to authorise the transaction. Please note that it is usually not possible to stop the transaction if it has been authorised because as of that moment the Pro gramme Administrator considers it to be accepted.

4.2. Your Card is a prepaid card, which means that the Available Balance will be reduced by the Full Deduction Amount. The transaction can be authorised only if the Full Deduction Amount is less than or equal to the Available Balance at your disposal in your digital wallet. If the Full Deduction Amount exceeds the Available Balance in your digital wallet, you will not be authorised to use the Card. In such a case, you can ask the Merchant to split the payment, paying the difference with another payment means and using your digital wallet to pay the amount corresponding to the balance. If, for any reason, your payment exceeds the Available Balance in your wallet, you will be required to pay to the Programme Administrator the difference between the Full Deduction Amount and your Available Balance, within 14 days of the receipt of the billing from the Programme Administrator. If you do not pay the invoiced amount within 14 days of receipt of the invoice from the Programme Administrator, the Programme Administrator reserves the right to take all necessary steps to recover the outstanding amount, including legal action.

4.3. You can check the current Available Balance in your digital wallet/wallets at any time via the My Account section on the Website, the Info Line or the Application or in Edenred Benefity Premium.

4.4. For security reasons, Merchants accepting Cards are required to request the authorisation of each of your transactions by the Issuer. Under certain circumstances, Merchants may require that the Available Balance in your wallet be higher than the value of the transaction being executed. Only the actual final amount of the transaction will be debited.

4.5. Never use the Card as an identity card. If the Card is used as an identity card, the Merchant’s request for the transaction authorisation will be rejected by the Issuer.

4.6. You may not use the Card to purchase traveller’s cheques, for cash withdrawals in ATMs or at Merchants (cash back), to cover outstanding amounts on credit cards, to repay overdrafts or other loans, to pay membership fees or subscriptions by direct debit from the Account, or to pay at self-service petrol stations. The electronic means in your wallet will always be in the legal currency of the Czech Republic.

4.7. The Available Balance in your wallet bears no interest.

4.8. We may block your Card at any time (in accordance with Article 13 of these Terms and Conditions). If we do so, you will not be able to use the Available Balance in your wallet.

4.9. The Merchants will not accept any damaged or altered Cards.

4.10. You may not sell or transfer your personalised card to another person. The card cannot be transferred to the heirs in connection to the inheritance proceedings.

4.11. When making purchases with the Card, you may not withdraw the cash corresponding to the remaining Available Balance in the wallet or any part thereof.

4.12. The Available Balance can be redeemed at merchants according to the wallet the Cardholder has active. The TR or EB or EH wallet can be used at Merchants that have a valid contract with Edenred for acceptance of the respective wallet, which is usually demonstrated with the Ticket Restaurant® sticker or with the Edenred Benefits sticker or Edenred Health at its premises. You can find the list of respective merchants at www.edenred.cz. If the establishment holds a payment terminal that accepts funds from more wallets at the same time and holder has both wallets active and with sufficient available balance, payments up to CZK 500 will be debited to the TR wallet and payments above CZK 500 will be debited to the EB wallet or EH according to the card settings. In case of insufficient balance available on the TR wallet, the transaction will be rejected. Should the incorrect purse be deducted, the Cardholder is obliged to contact the Edenred customer line and report incorrect transaction booking.

4A USING 3D SECURE


4A.1. 3D Secure is a payment authentication standard for internet purchases which adds an extra layer of security when purchasing goods or services online with participating Merchants. It is a form of Strong Customer Authentication. To enhance the safety of online payments, you will increasingly need to use 3D Secure to confirm it’s you when you make payments online.

4A.2. To use 3D Secure:

  • you must have internet access;
  • you must have a mobile phone;
  • we must have your correct mobile phone number;
  • your mobile phone must be able to receive text messages;

It is important that you ensure that the personal information we hold for you (in particular your mobile phone number) is up to date.

4A.3. When making a purchase online for which authentication is required, you will be brought to a 3D Secure verification screen.

4A.4. You’ll be prompted to enter a onetime passcode (passcode) sent to your mobile phone by text message (SMS) to complete your purchase. You have a set amount of time and a number of attempts to enter the passcode correctly. If you do not enter the passcode correctly, you will be unable to complete your online purchase.

4A.5. The passcode will only be valid for the online purchase you have received it for.

4A.6. We will deem any transaction authenticated using 3D Secure as having been authorised by you.

4A.7. We do not charge you for 3D Secure. You are responsible for any SMS fees charged to you by your mobile phone provider.

5. CREDITING FUNDS INTO YOUR WALLET

5.1. The funds will be issued to you provided that you have met the Company’s requirements for the Card issue, and after the Issuer has received an instruction from the Programme Administrator to issue the funds, based on the receipt of the appropriate payment by the Programme Administrator. The value of such funds will then be added to the Available Balance on your Card and relevant wallet. The TR wallet can be credited up to the maximum Available Balance of CZK 40,000. The EB and EH wallet can be credited up to the maximum Available Balance of CZK 120,000 for each wallet.

5.2. The validity of the funds charged to a TR wallet for the funds charged during period from 1 January to 30 September is until 31 December of a given calendar year, and for the period from 1 October to 30 December of a given calendar year until 31 December of the following calendar year. Expired funds cannot be reimbursed retroactively. You can verify validity of the funds charged to your wallet in the My account or in the Application or in Edenred Benefity Premium.

5.3. The individual crediting of funds to the EB wallet or EH is valid 24 months from the date of crediting. The funds expire always at the beginning of the day at 1:00AM (not 00:59AM). Expired funds cannot be reimbursed retroactively. You can verify validity of the funds charged to your wallet in the section My account or in the Application or in Edenred Benefity Premium. The validity of funds in the EB and EH wallets on the EC card, which is linked to Edenred Benefits Premium, and their expiration depends on the conditions individually agreed between the Programme Administrator and the Company.

6. TERMINATION OF THE CARD


6.1. The Card expiration date is printed on the Card. After its expirati on, the Card can be used no longer.

6.2. No transactions will be processed after the Card expires.

6.3. The Issuer reserves the right not to issue a replacement card, and in any case will not issue a replacement card if the Programme Administrator informs the Issuer that you are no longer entitled to use the Card.

6.4. Any Available Balance in your wallet when it expires will not be refunded.

7. RESPONSIBILITY AND AUTHORISATION OF THE CARD USER


7.1. Issuer may restrict or refuse to authorise any use of card through POS terminals that constitutes or might constitute a violation of these Terms and Conditions, or in cases where Issuer has a reasonable suspicion that you or a third person have committed or are about to commit a criminal offence with the card or otherwise abuse the card.

7.2. If Edenred is forced to investigate any transaction, you are required to cooperate with us or another competent authority if necessary.

7.3. You are fully responsible for the use of your personalised card. The same applies to virtual cards, i.e. if you knowingly tokenize the card (e.g. via Apple Pay, Google Pay, or other similar services) to your mobile device or another person‘s device. If you do so, you are responsible for all subsequent transactions made by that virtual card device, including if it is misused. In such a case, any potential damage is fully borne by you, as you knowingly enabled the creation of the virtual card.

7.4. You are responsible for all transactions that you authorise in accordance with Article 4.2.

7.5. You agree to indemnify the Issuer against and hold them harmless in the event of any court costs related to court proceedings conducted to enforce these terms of use of the Card, or in connection with their violation or a misuse of the Card or the PIN code you are responsible for, if you have committed or authorised any such violation or other unlawful action.

8. LOSS, THEFT OR DAMAGE OF THE CARD


8.1. Treat the funds in your wallet like cash in your wallet. If your Card is lost or stolen, all the funds you have on it may be lost, just like losing your wallet.

8.2. In the case of damage, malfunction, loss, theft, misuse or other risk of unauthorised use of the Card, please contact the Info Line immediately or inform us via contact form at www.edenred.cz. You will be asked to provide the Card serial number and identification data. You are responsible for any unauthorised transactions made until you report the loss or theft, i.e. the amount of such transactions will be deducted from the Available Balance in your wallet. In the event of loss, theft, abuse or other risk of unauthorised use of the card, you may request that your card be blocked, in section My Account at www.edenred.cz or in the Application or by phone at 296 363 000. In a similar way, temporarily blocked card can be unblocked. In the event of blocking and subsequently issuing a new card, any unused funds from the blocked and deactivated card will be transferred to the newly issued card. This does not apply, if Edenred card was reissued instead of TRC or EBC.

8.3. If you have reported the loss or theft of your physical plastic card in accordance with section 8.2 or requested that your card be permanently blocked in accordance with section 8.2, you will not be liable for any damage that occurs after the date on which you notified us of the loss or theft of your card or requested that the physical plastic card be permanently blocked. This does not apply to tokenized cards in Apple Pay and Google Pay. For tokenized cards, you are responsible for all consequences of their misuse. Therefore, never upload the card to a device that is not yours, to which you do not have access, or to which a third party has access. If there is an available balance in your wallet, Edenred will issue you a new card

8.4. If Edenred has reason to suspect that you have acted fraudulently, that there has been gross negligence on your part, or that you have deliberately failed to report the loss or theft of your card, you will be liable for any damage incurred.

9. FEES

9.1. In connection with the Card, a fee of CZK 5 is charged for each change of PIN at the ATM.

9.2. The fee will be deducted from the Available Balance in your TR wallet. If there is no Available Balance in your TR wallet, the fee will be deducted from your EB wallet. If there is no available balance in any of your wallets, or if the fee exceeds the amount of the Available Balance in your wallet, we will send you an invoice that you are required to pay within 14 days of the date of receipt of the invoice. If you do not pay the invoiced amount within 14 days of receipt of the invoice, the Programme Administrator reserves the right to take all necessary steps to recover the outstanding amount, including legal action.

10. DISPUTES


10.1. If you have a reasonable suspicion that the transaction for which your Card was used was unauthorised or that the transaction was mistakenly charged to your digital wallet, the circumstances of the transaction will be checked by the Issuer at your request. Please note that, in connection with the disputed transaction, the Issuer may ask you to contact the competent authorities.

10.2. The Programme Administrator may refund the amount of unauthorised transaction unless the Programme Administrator has a good reason to believe that you have been negligent in failing to comply with these Terms and Conditions or that you have acted fraudulently.

10.3. In all cases the value of a disputed transaction may later be deducted from your Card if the Programme Administrator receives information that proves that the transaction was genuine.

10.4. The Programme Administrator reserves the right not to refund any amounts if the Programme Administrator believes that you have not acted in accordance with these Terms and Conditions, and to report any fraudulent claims to the competent authorities.

11. COMPLAINTS

11.1. Any complaints related to these Terms and Conditions should first be addressed to your employer and then to the Programme Administrator, whom you can contact via the Info Line.

12. CHANGES

12.1. The Programme Administrator is entitled to change these terms and conditions by a notification addressed to you through a section My Account (or your Company at least one (1) months in advance. The current wording of the Terms and Conditions is also always available on the Website. By using the Card after such changes enter into force, you confirm that you accept the modified Terms and Conditions.

13. TERMINATION AND SUSPENSION


13.1. If it becomes apparent that you are no longer authorised to use the Card, the Card will be blocked immediately and you will no longer be able to use the Available Balance.

13.2. The Programme Administrator is authorised to terminate these Terms and Conditions, i.e. suspend the validity of your Card, at any time:

13.2.1. By notice given at least one months in advance, or

13.2.2. With immediate effect (until the dispute is resolved or until the Terms and Conditions are terminated) if you use or intend to use the Card in a grossly negligent manner or for fraudulent or other unlawful purposes, or if your transactions can no longer be processed for reasons on the part of third parties.

13.3. If you wish to terminate the Card early before expiration date, please contact the Programme Administrator.

13.4. You will no longer be able to use any Available Balance upon termination.

14. LIABILITY OF THE PROGRAMME ADMINISTRATOR

14.1. The liability of the Programme Administrator in connection with these Tems and Conditions (whether as a result of their breach, a violation of law (inclu ding negligence) or a breach of a statutory or other obligation) is subject to the following exceptions and limitations:

14.1.1. The Programme Administrator is not liable for any non-compliance that is a direct or indirect consequence of an event beyond the Programme Administrator’s control, such as, in particular, lack of funds or failure of network services on the part of any Merchant.

14.1.2. The Programme Administrator is not liable for any loss of profits and loss of trades or for any indirect, consequential, special or disciplinary damage.

14.1.3. If the Card is faulty due to the Issuer’s error, it is its responsibility to merely replace the Card.

14.1.4. In the event of a wrong deduction of funds to the debit of your Available Balance, the Programme Administrator’s liability is limited to the refund of the relevant amount.

14.1.5. In all other cases of non-compliance of the Programme Administrator, the Programme Administrator’s liability is limited to the reimbursement of the Available Balance.

14.2. No provision of these Terms and Conditions excludes or restricts the Issuer’s liability for death or injury as a result of negligence or fraud committed by the Issuer.

14.3. The above exceptions and limitations as described in Article 14 shall also apply to any liability of persons cooperating with the Issuer, such as the Card Issuer, the Programme Administrator, Mastercard International Incorporated or its affiliates, other contractors, agents or distributors, and any of their affiliates, towards you, which may arise in connection with these Terms and Conditions.

15. PERSONAL DATA


15.1. We consider all your Personal Data to be confidential and we process them in accordance with the Regulation and generally binding regulations of the Czech Republic. The processing of the Personal Data is necessary to perform the Agreement between the Programme Administrator and the Company and to issue your Card. Without the Programme Administrator obtaining your Personal Data to the extent necessary for the Card issuance and without forwarding the Personal Data to the Issuer for the purpose of preparing your Card, your Card cannot be issued or used. The Personal Data you provide to the Programme Administrator when you sign up for section My Account on the Website or for the Application or in connection with the operation of these applications are processed by the Programme Administrator based on performance of the contract, your express consent or based on a legitimate interest or other legal basis.

15.2. The purpose of processing of your Personal Data by the Programme Administrator is to ensure an uninterrupted Card use, operate the section My Account on the Website and the Application, and distribute the Programme Administrator’s commercial communications.

The purpose of forwarding your Personal Data to the Issuer is to prepare and issue a Card. Such forwarding of the Personal Data to the Issuer for the purpose of Card issuance is, in accordance with the Regulation, considered processing necessary for the purposes of the legitimate interests of the data controller within the meaning of Article 6(1)f) of the Regulation, and the consent of the data subject is not required for that forwarding.

For statistical surveys, analytical purposes and transaction processing, your Personal Data may be provided to the Programme Administrator’s affiliates, whose identification data will be provided to you on request.

The protection of the Personal Data required by law will be guaranteed when the Personal Data are forwarded to third parties.

15.3. Your Personal Data will be processed by the Programme Administrator for as long as your Card is active, i.e. for the duration of your registration in the section My Account on the Website and the Application. Beyond the processing time thus determined, your Personal Data will be processed to the extent necessary if stipulated by the applicable laws.

15.4. You are entitled to request access to the Personal Data, the correction or deletion of the Personal Data, as well as a restriction on the processing of the Personal Data. You have the right to object to the processing of the Personal Data and the right to the portability of the Personal Data. All these rights can be exercised through the form for exercising rights at https://www.edenred.cz/ jak-podat-zadost You also have the right to file a complaint with the Office for Personal Data Protection (“Office”), located at Pplk. Sochora 27, 170 00 Prague 7, telephone number: 234 665 111 (switchboard). Office operates a website: www.uoou.cz, where you will find more information about what and how Office can help you.

15.5. For verification and security purposes, such as the application of Strong Customer Authentication measures, we are collecting certain personal information from you including your mobile phone number. We will pass this data to our third-party service providers as required for the administration of Strong Customer Authentication measures.

15.6. Further information on the processing of personal data is available on the website: https://www.edenred.cz/ochrana-osobnich-udaju.

16. INFO LINE


16.1. If you need assistance, you can contact the operator at the Customer Service at + 420 296 363 000 (Monday to Friday, 8AM to 5PM). A 24-hour automatic service is available at the same number, or you can contact your Company.

16.2. The service of reporting loss or theft and blocking of the card is available to you in the Application. Edenred Benefity Premium or on the Website of the Programme Administratior.

17. GENERAL PROVISIONS AND GOVERNING LAW


17.1. Any failure to exercise or a late exercise of any right or remedy under these Terms and Conditions by the Programme Administrator shall not have the effect of waiving such a right or remedy, nor shall it prevent its subsequent exercise.

17.2. Should any provision of these Terms and Conditions be considered unlawful or legally ineffective, the remaining provisions shall remain fully valid and effective.

17.3. You are not authorised to assign or transfer any of your rights or privileges under these Terms and Conditions. Your full liability ceases to exist only when all Cards issued to you have been cancelled or expired and you have paid any amounts due under these Terms and Conditions in full. The Programme Administrator may transfer its rights and entitlements at any time without having to notify you in advance. The Programme Administrator may contractually entrust the performance of any of its obligations under these Terms and Conditions to another person.

17.4. No third party that is not a party to this contractual relationship shall have the right to exercise any provision of these Terms and Conditions, except for the person referred to in Article 17.3, which may exercise the provisions of Article 17.

17.5. These Terms and Conditions shall be governed by Czech law. In the event of any disputes arising out of or in connection with Card or these Terms and Conditions, the Czech courts will be competent to resolve them.

17.6. Mastercard and the Mastercard logo are registered trademarks of Mastercard International Incorporated.

17.7. Google Pay is a trademark of Google Inc.

17.8. Apple Pay is a trademark of Apple Inc.

17.9. These Terms and Conditions are effective as of 1 October 2025.