FAQ | Edenred

FAQ | Edenred

Czech Republic

Byl bych rád, abyste zasmluvnili novou provozovnu (restaurace, sportovní centrum apod.) Jak mám postupovat?

Napište žádost skrze formulář na našem webu. Zkontaktujeme potenciálního partnera do 2 dnů s žádostí o schůzku. Průměrná doba vyjednání nového partnera je 20 pracovních dní, úspěšnost se pohybuje okolo 93 %.

Co se stane s prostředky na kartě, pokud odchází zaměstnanec z firmy? Lze se k nim „dostat“? Lze zůstatek na kartě vyměnit za hotovost nebo převést na účet zaměstnance nebo si zůstatek zaměstnanec vymění za papírové stravenky?

Prostředky na kartě náleží zaměstnanci tak, jako by mu náležely stravenky papírové. Vy jako zaměstnavatel nás prosím informujte o odchodu zaměstnance (jméno, příjmení, číslo karty). Po zaslání žádosti necháváme kartu v platnosti, ale z jejího provozu neplynou vůči vám žádné náklady. Na kartu se již ale nedají dobíjet další prostředky. Prostředky expirují dle své původní expirace nebo spolu s expirací karty samotné. Po expiraci karty již není možné vydat kartu novou nebo dále nakládat s prostředky na účtu.

Jak se mohu stát partnerem Edenredu a akceptovat Edenred poukázky a karty?

Přijímat ve své provozovně poukázky a karty Edenred může každý partner, který má s námi podepsanou smlouvu. Smlouvu můžete vyplnit online na webu, osobně na pobočce nebo kontaktovat naše partnerské oddělení e-mailem na partnerske-cz@edenred.com, kde vám se vším pomohou. Do e-mailu prosím uveďte jméno, příjmení, IČ a telefonní kontakt na vás.

Kolik peněz mě to bude stát a co z toho budu mít?

Odměna za navýšení objemu se liší dle produktu, který ve vaší provozovně přijímáte, a přesné podmínky jsou vždy uvedeny ve smlouvě. Vaše provozovna bude vidět ve vyhledávači provozoven na webu www.edenred.cz a pokud akceptujete stravenkovou či benefitní kartu, tak také v aplikaci TicketCard by Edenred. V případě zájmu vám můžeme nabídnout také další marketingovou spolupráci a zviditelnění vaší značky u zákazníků i firem.

Jak mám vyplnit novou smlouvu – krok za krokem?

Nejprve si založte svůj účet na našem webu. Poté ve svém účtu klikněte na Nová smlouva a postupujte dle instrukcí. Uveďte své kontaktní údaje, vyberte produkty, které chcete akceptovat, a odsouhlaste podmínky. Smlouva je automaticky odeslána na naše partnerské oddělení. Pokud je vše v pořádku, považuje se tímto smluvní vztah za uzavřený. Od nás obdržíte e-mailem PDF smlouvy s naším podpisem a následně také uvítací dopis. V případě, že je třeba ve smlouvě upravit či doplnit určité informace, naše zákaznické oddělení se vám ozve a vše s vámi vyřeší.

Novou smlouvu mohu vyplnit online, nebo ji musím osobně podepsat?

Smlouvu můžete vyplnit online na našem webu. Součástí smlouvy jsou i Obchodní podmínky. Smlouva se po vyplnění odešle na naše zákaznické oddělení. Pokud je vše v pořádku, pošleme vám na váš e-mail PDF smlouvy. Zároveň vám od nás e-mailem přijde uvítací dopis se všemi důležitými informacemi o spolupráci. V případě, že je třeba ve smlouvě upravit či doplnit určité informace, naše zákaznické oddělení se vám ozve a vše s vámi vyřeší.

Za jak dlouho po podpisu smlouvy mohu začít přijímat poukázky/karty Edenred?

Poukázky i karty Edenred můžete začít přijímat ihned po podpisu smlouvy. Pokud přijímáte platby kartami Ticket Restaurant Card a Edenred Benefits Card na bankovním terminálu, vždy prosím sdělte našemu zákaznickému oddělení změnu terminálu nebo dokoupení nového terminálu a jeho MID kód. Každý terminál vám pro platbu kartami musíme aktivovat. Aktivace probíhá na dálku, bez ní však není možné kartami na terminálu platit.

Jak jsou propláceny poukázky a jak dlouho to trvá?

Papírové poukázky lze vracet několika způsoby. Osobně na pobočce, zasláním poukázek poštou na pobočku, papírové poukázky Ticket Restaurant pak navíc vrácením ve sběrném místě Makro Cash & Carry a Bidfood. Při vracení poukázek je vždy nutné přiložit řádně vyplněnou výčetku. Formulář výčetky si stáhnete na našem webu. Peníze vám můžeme proplatit hotově, na váš bankovní účet nebo na vaši Edenred Profi kartu. V hotovosti lze vyplatit max. 270 000 Kč. Peníze můžete mít k dispozici ihned, nejpozději však do devíti dní, podle toho, jaký způsob proplácení si vyberete. Peníze z transakcí kartami Ticket Restaurant Card a Edenred Benefits Card máte na účtu obratem, stejně jako peníze z jakékoli transakce běžnou platební kartou. Více informací najdete v Obchodních podmínkách, které jsou k nahlédnutí po přihlášení do vašeho online partnerského účtu.

Jak se zákazníci dozvědí, že u mě mohou platit Edenred poukázkami/kartami?

Vaši provozovnu doporučujeme označit samolepkou na dobře viditelném místě, nejlépe na vstupních dveřích. Informaci o akceptaci našich poukázek můžete umístit také na váš web. Všechna akceptační místa mohou zákazníci najít ve vyhledávači provozoven na www.edenred.cz a v aplikaci TicketCard by Edenred.

Co je speciální nabídka ve věrnostním programu Edenred?

Dlouhodobý věrnostní program, kterým odměňujete stávající zákazníky za pravidelné návštěvy nebo akce, kterou chcete přilákat nové hosty.

Speciální nabídka věrnostního programu Edenred může vypadat například následovně:

  • Xtý oběd/jídlo/nápoj zdarma (např. 10+1 oběd zdarma)
  • Xtý oběd/jídlo/nápoj se slevou (např. každý 6. oběd za půlku)
  • Nápoj/polévka/dezert k jídlu z poledního menu zdarma
  • % sleva pro věrné zákazníky (např. věrnostní kartička s 10% slevou)
  • Peněžní odměna/sleva/jiná odměna za kumulované útraty (např. za útraty ve výši 1 000 Kč voucher na 50 Kč)
  • Velký nápoj/polévka/jídlo za cenu menšího
  • Informace o sezónním menu
  • Informace o jiné speciální nabídce (např. all you can eat)

Za speciální nabídku nepovažujeme například běžné jídelní a nápojové menu, akci na alkoholické nápoje, kohoutkovou vodu zdarma nebo jakoukoliv nabídku, která neplatí dlouhodobě (minimálně by měla platit 1 měsíc). Zveřejnění nabídek podléhá posouzení jejich relevance a schválení ze strany Edenred.

Jak mohu podpořit zviditelnění služeb naší společnosti mezi zaměstnanci využívajícími produkty Edenred (karty, poukázky, cafeterie)

Vaše služby můžete propagovat formou: