Napište žádost skrze formulář na našem webu. Zkontaktujeme potenciálního partnera do 2 dnů s žádostí o schůzku. Průměrná doba vyjednání nového partnera je 20 pracovních dní, úspěšnost se pohybuje okolo 93 %.
Napište žádost skrze formulář na našem webu. Zkontaktujeme potenciálního partnera do 2 dnů s žádostí o schůzku. Průměrná doba vyjednání nového partnera je 20 pracovních dní, úspěšnost se pohybuje okolo 93 %.
Přímá platba v e-shopech je moderní platební prostředek pro rychlé a bezpečné platby na internetu. Pokud jste provozovatelem e-shopu a rád byste odebíral naše benefity, ozvěte se nám. Propojíme platební bránu a uvedeme vás do seznamu e-shopů, který distribuujeme mezi naše uživatele.
Zašlete nám prosím e-mail s výpisem z bankovního účtu na naše Klientské centrum. Do e-mailu zároveň uveďte kód klienta nebo IČ. Po spárování platby vás budeme informovat.
V případě, že jste již provedli registraci na našich stránkách v sekci „Přihlásit se“, můžete změnu provést pod volbou „Profil zákazníka“. V ostatních případech prosím zašlete informace e-mailem na naše Klientské centrum. Do e-mailu prosím uveďte kód klienta (případně IČ) a u kterého produktu chcete změnu udělat.
Přijímat ve své provozovně poukázky a karty Edenred může každý partner, který má s námi podepsanou smlouvu. Smlouvu můžete vyplnit online na webu, osobně na pobočce nebo kontaktovat naše partnerské oddělení e-mailem na partnerske-cz@edenred.com, kde vám se vším pomohou. Do e-mailu prosím uveďte jméno, příjmení, IČ a telefonní kontakt na vás.
Odměna za navýšení objemu se liší dle produktu, který ve vaší provozovně přijímáte, a přesné podmínky jsou vždy uvedeny ve smlouvě. Vaše provozovna bude vidět ve vyhledávači provozoven na webu www.edenred.cz a pokud akceptujete stravenkovou či benefitní kartu, tak také v aplikaci TicketCard by Edenred. V případě zájmu vám můžeme nabídnout také další marketingovou spolupráci a zviditelnění vaší značky u zákazníků i firem.
Nejprve si založte svůj účet na našem webu. Poté ve svém účtu klikněte na Nová smlouva a postupujte dle instrukcí. Uveďte své kontaktní údaje, vyberte produkty, které chcete akceptovat, a odsouhlaste podmínky. Smlouva je automaticky odeslána na naše partnerské oddělení. Pokud je vše v pořádku, považuje se tímto smluvní vztah za uzavřený. Od nás obdržíte e-mailem PDF smlouvy s naším podpisem a následně také uvítací dopis. V případě, že je třeba ve smlouvě upravit či doplnit určité informace, naše zákaznické oddělení se vám ozve a vše s vámi vyřeší.
Smlouvu můžete vyplnit online na našem webu. Součástí smlouvy jsou i Obchodní podmínky. Smlouva se po vyplnění odešle na naše zákaznické oddělení. Pokud je vše v pořádku, pošleme vám na váš e-mail PDF smlouvy. Zároveň vám od nás e-mailem přijde uvítací dopis se všemi důležitými informacemi o spolupráci. V případě, že je třeba ve smlouvě upravit či doplnit určité informace, naše zákaznické oddělení se vám ozve a vše s vámi vyřeší.
Poukázky i karty Edenred můžete začít přijímat ihned po podpisu smlouvy. Pokud přijímáte platby kartami Ticket Restaurant Card a Edenred Benefits Card na bankovním terminálu, vždy prosím sdělte našemu zákaznickému oddělení změnu terminálu nebo dokoupení nového terminálu a jeho MID kód. Každý terminál vám pro platbu kartami musíme aktivovat. Aktivace probíhá na dálku, bez ní však není možné kartami na terminálu platit.
Papírové poukázky lze vracet několika způsoby. Osobně na pobočce, zasláním poukázek poštou na pobočku, papírové poukázky Ticket Restaurant pak navíc vrácením ve sběrném místě Makro Cash & Carry a Bidfood. Při vracení poukázek je vždy nutné přiložit řádně vyplněnou výčetku. Formulář výčetky si stáhnete na našem webu. Peníze vám můžeme proplatit hotově, na váš bankovní účet nebo na vaši Edenred Profi kartu. V hotovosti lze vyplatit max. 270 000 Kč. Peníze můžete mít k dispozici ihned, nejpozději však do devíti dní, podle toho, jaký způsob proplácení si vyberete. Peníze z transakcí kartami Ticket Restaurant Card a Edenred Benefits Card máte na účtu obratem, stejně jako peníze z jakékoli transakce běžnou platební kartou. Více informací najdete v Obchodních podmínkách, které jsou k nahlédnutí po přihlášení do vašeho online partnerského účtu.
Vaši provozovnu doporučujeme označit samolepkou na dobře viditelném místě, nejlépe na vstupních dveřích. Informaci o akceptaci našich poukázek můžete umístit také na váš web. Všechna akceptační místa mohou zákazníci najít ve vyhledávači provozoven na www.edenred.cz a v aplikaci TicketCard by Edenred.