Platnost stravenek Ticket Restaurant je uvedena na přední straně každé stravenky, a to v levém horním rohu. Stravenky Ticket Restaurant jsou platné pro odběr hlavního jídla od 1. října do 31. prosince následujícího roku.
Platnost stravenek Ticket Restaurant je uvedena na přední straně každé stravenky, a to v levém horním rohu. Stravenky Ticket Restaurant jsou platné pro odběr hlavního jídla od 1. října do 31. prosince následujícího roku.
Ve Vyhledávači provozoven ve vašem portálu vyberte z možností platby Stravenky Ticket Restaurant a klikněte na tlačítko „Upravit výsledky“. Své hledání můžete přizpůsobit také zadáním adresy.
E-Ticket představuje elektronický typ poukázky a je jednou z nejrychlejších možností, jak čerpat benefity. Je tvořen 6místným kódem a platí 6 měsíců od objednání. Poukázka e-Ticket je nepřenosná–platit s e-Ticketem lze pouze u té partnerské provozovny, na jejíž jméno jste si e-Ticket objednali. V provozovně při nákupu zboží či služeb sdělíte, že budete platit prostřednictvím e-Ticketu. Partner platbu přes internet https://partner.benefitycafe.cz následně ověří. Pokud je útrata vyšší než hodnota e-Ticketu, doplatíte zbylou částku v hotovosti.
Poukázky mají platnost 21 měsíců – vždy od 1. dubna do 31. prosince následujícího roku. Pokud si tedy objednáte poukázky v lednu 2019, budou platné do prosince 2019. Pokud počkáte a objednáte si poukázky v dubnu 2019, budou již platné do prosince 2020. Nová sada poukázek je vydávána v dubnu každý rok. Platnost poukázky naleznete na její přední straně.
Ve Vyhledávači provozoven ve vaší cafeterii vyberte z možností platby např. EdenredMulti a klikněte na tlačítko „Upravit výsledky“. Své hledání můžete přizpůsobit také zadáním adresy, klíčového slova (fitness, vzdělání) nebo výběrem kategorie z nabídky na stránce.
Provozovny pro uplatnění stravenek najdete pomocí našeho vyhledávače. Stravenky slouží k pořízení oběda během pracovní směny – tedy k nákupu jídla v restauraci, jídelně, kantýně nebo k pořízení potravin k jeho přípravě doma či v podnikové kuchyňce. Se stravenkou nebo stravenkovou kartou nepořídíte nic, co není potravina,ani alkohol, tabák nebo jídlo pro domácí mazlíčky.
Propadlé stravenky bohužel vyměnit nelze. Do konce února je můžete věnovat na dobrou věc. Všechny, které pošlete na adresu naší centrály, spočítáme a nasbírané prostředky zdvojnásobíme a zašleme na konto Potravinové banky. Ta za vybrané peníze nakoupí potraviny, které jak lidem v nouzi, tak i dětem v dětských domovech, často schází.
Poukázky posíláme na kontaktní adresu uvedenou při objednávce. Osobní vyzvednutí není možné.
Aktuální seznam provozoven najdete v našem vyhledávači nebo přes mobilní aplikaci TicketCard by Edenred, která je zdarma ke stažení na Google Play a Apple Store. Partnerské provozovny jsou označeny samolepkou s logem Ticket Restaurant®.
Používání stravenek a karet Ticket Restaurant® se řídí zákoníkem práce a zákonem o daních z příjmů. Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v ustanovení § 236 stanoví zaměstnavateli povinnost umožnit zaměstnancům ve všech směnách stravování.
Platnost stravenek Ticket Restaurant® je uvedena na přední straně každé stravenky, a to v levém horním rohu pod logem Ticket Restaurant®. Stravenky Ticket Restaurant® jsou platné pro odběr hlavního jídla a potravinářského zboží, a to vždy od 1. října do 31. prosince roku následujícího.
Poukázky mají platnost 21 měsíců – vždy od 1. dubna do 31. prosince následujícího roku. Pokud si tedy objednáte poukázky v lednu 2019, budou platné do prosince 2019. Pokud počkáte a objednáte si poukázky v dubnu 2019, budou již platné do prosince 2020. Nová sada poukázek je vydávána v dubnu každý rok. Platnost poukázky naleznete na její přední straně.
Všechny naše stravenky a poukázky mají platnost maximálně 15 měsíců. Stravenky a poukázky Edenred Čistý, vydané od 1. 1. do 30. 9., platí vždy do konce téhož roku. Stravenky a poukázky vydané od 1. 10. do 31. 12. platí do konce roku následujícího.
Je nám líto této situace, ale nenahrazujeme poukázky poškozené uživatelem.
Partnerské provozovny jsou označeny samolepkou s logem Edenred a názvem konkrétního produktu (např. Edenred Benefits nebo Edenred Čistý).
Stravenka může mít nominální hodnoty od 30 do 120 Kč, odstupňované po jedné koruně. Na přání klienta je však možné vytisknout a dodat stravenky i s vyšší nominální hodnotou než 120 Kč. Na pobočkách jsou k dostání stravenky Ticket Restaurant® v Bloku Standard v nominální hodnotě 70–120 Kč (po 5 Kč).
Při nominální hodnotě stravenky 131 Kč získáte maximální daňovou úsporu na straně zaměstnavatele i zaměstnance.
Jednoduché a rychlé je objednávání online. Na našich stránkách si vytvoříte svůj účet a objednáváte.
Jednoduché a rychlé je objednávání online. Na našich stránkách si vytvoříte svůj účet a objednáváte.
Pokud jste zadali objednávku online, vygeneruje se zálohová faktura ihned po zadání objednávky. Zálohovou fakturu najdete v sekci „Moje objednávky“. Konečnou fakturu obdržíte po vyrobení poukázek, tzn. po zaplacení zálohové faktury a připsání uhrazené platby na náš účet. Konečnou fakturu najdete také na webu v sekci „Seznam faktur“ nebo vám přijde na e-mail.
V případě, že jste již uhradili zálohovou fakturu (nebo platíte na tzv. konečnou fakturu) a platba byla spárována v našich systémech, zasíláme následující den objednávku k tisku do našeho produkčního centra. Tisk objednávky a následné doručení trvá obvykle 3 pracovní dny. V případě, že vám doručujeme objednávku prostřednictvím České pošty, můžete zásilku sledovat na adrese www.postaonline.cz. Číslo zásilky obdržíte v informačním e-mailu, který vám zašleme po předání objednávky České poště.
Pro storno objednávky prosím neprodleně telefonicky kontaktujte naše Klientské centrum nebo nám zašlete e-mail. Vždy uvádějte vaše klientské číslo a číslo objednávky, kterou chcete stornovat. V případě, že objednávka ještě nebyla vyrobena, provedeme její storno zdarma. V opačném případě je účtován storno poplatek ve výši 2 % z objemu dané objednávky.
Registrovat se můžete přes naše internetové stránky pod volbou „Přihlásit se“, kde máte možnost registrace nového účtu. Po vyplnění registračního formuláře vám zašleme e-mailem aktivační odkaz a po jeho prokliknutí se můžete přihlásit a objednávat. Jestliže vám nefunguje heslo, pokračujte prosím obnovou hesla, kdy vám e-mailem znovu zašleme odkaz pro nastavení nového hesla.
Poukázky je možné vyzvednout na některých z našich poboček. Adresy a pracovní dobu naleznete v sekci „Kontakt“. Poukázky je možné vyzvednout po uhrazení zálohové faktury a spárování platby. Pokud objednáváte poukázky online, můžete stav objednávky ověřit pod volbou „Moje objednávky“. Jakmile bude možné objednávku vyzvednout, bude její stav označen jako „K vyzvednutí“. Stav objednávky zaslané e-mailem můžete ověřit telefonicky nebo e-mailem vnašem Klientském centru. Pro ověření platby je třeba uvést částku a VS platby.
Seznam partnerů je k dispozici ve Vyhledávači provozoven. Zde si můžete vybrat, jaký máte produkt, a ve kterém městě jej chcete uplatnit.