FAQ | Edenred

Czech Republic

Filtrování dotazů

Podle online řešeníexpand_more
  • Všechna řešení
  • Edenred Benefity Café
  • Stravenkový portál
  • Edenred Junior
  • Qerko + Edenred

Jak si mám dobít kartu Edenred Benefits?

Finanční prostředky si můžete dobít pouze ve své cafeterii. Na hlavní straně klikněte na „Dobijte svou kartu“ u obrázku s kartou Edenred Benefits a dokončete objednávku.

Kde mohu platit kartou Edenred Benefits?

Seznam partnerských provozoven, které přijímají Edenred Benefits Card, naleznete ve Vyhledávači provozoven ve vaší cafeterii. Vyberte z možností platby Edenred BenefitsCard a klikněte na tlačítko „Upravit výsledky“. Své hledání můžete přizpůsobit také zadáním adresy, klíčového slova (např. fitness, vzdělání) nebo výběrem kategorie.
Další možností je mobilní aplikace TicketCard by Edenred, kterou si můžete stáhnout zdarma pro systémy Android a iOS. Vyhledávač provozoven s geolokací pak můžete mít neustále u sebe.

Co je e-Ticket?

E-Ticket představuje elektronický typ poukázky a je jednou z nejrychlejších možností, jak čerpat benefity. Je tvořen 6místným kódem a platí 6 měsíců od objednání. Poukázka e-Ticket je nepřenosná–platit s e-Ticketem lze pouze u té partnerské provozovny, na jejíž jméno jste si e-Ticket objednali. V provozovně při nákupu zboží či služeb sdělíte, že budete platit prostřednictvím e-Ticketu. Partner platbu přes internet https://partner.benefitycafe.cz následně ověří. Pokud je útrata vyšší než hodnota e-Ticketu, doplatíte zbylou částku v hotovosti.

Co je přímá platba v e-shopech?

Přímá platba v e-shopech je moderní platební prostředek pro rychlé a bezpečné platby na internetu. Zaručuje vám pohodlí běžných plateb po síti za finanční prostředky v cafeterii. Ve vybraném partnerském e-shopu stačí zvolit platbu zaměstnaneckými benefity a následně vybrat společnost Edenred či název Benefity Café. Platba je následně ihned provedena a objednávka vybraného zboží/služby okamžitě vyřízena. Cena vaší objednávky se odečte z vašeho účtu v cafeterii.

Mohu v e-shopech platit také svou kartou Edenred Benefits?

V některých partnerských e-shopech můžete zaplatit svou kartou Edenred Benefits. Mezi tyto e-shopy patří například lékárna.cz, drmax.cz nebo invia.cz. E-shopy uvedené v cafeterii ale nemusejí být zároveň partnery pro online platbu kartou EdenredBenefits. Věnujte proto pozornost seznamu partnerů pro online platby kartou na stránkách benefits.edenred.cz. Seznam najdete úplně dole.

V online lékárnách mohu nakoupit jen některé druhy zboží. Proč?

Nákup prostřednictvím benefitů v online lékárnách upravuje zákon o daních z příjmů, který udává, jaké zboží zde můžete nakoupit. Lze pořídit zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru a zdravotnické prostředky na lékařský předpis.

Proč si nemohu přes cafeterii koupit některé dražší zájezdy a pobyty?

Na kategorie Cestování a Ubytování se vztahuje legislativní limit. To znamená, že nákup v těchto kategoriích, včetně platby příslušnými papírovými a elektronickými poukázkami i benefitní kartou, je ze zákona omezen, a to částkou 20 000 Kč na zaměstnance za jeden rok.

V online lékárnách mohu nakoupit jen některé druhy zboží. Proč?

Nákup prostřednictvím benefitů v online lékárnách upravuje zákon o daních z příjmů, který udává, jaké zboží zde můžete nakoupit. Lze pořídit zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru a zdravotnické prostředky na lékařský předpis.

Jak funguje přímá platba v e-shopech?

Přímá platba v e-shopech je moderní platební prostředek pro rychlé a bezpečné platby na internetu. Pokud jste provozovatelem e-shopu a rád byste odebíral naše benefity, ozvěte se nám. Propojíme platební bránu a uvedeme vás do seznamu e-shopů, který distribuujeme mezi naše uživatele.

Mohu objednat stravenkovou kartu Ticket Restaurant pouze pro část svých zaměstnanců?

Ano, je to možné. V rámci jedné firmy od nás můžete odebírat Ticket Restaurant® Card i papírové stravenky. Záleží jenom na vás.

Jak mohu objednat poukázky Ticket Restaurant? Jak je to nejjednodušší?

Jednoduché a rychlé je objednávání online. Na našich stránkách si vytvoříte svůj účet a objednáváte.

Zaplatil/a jsem zálohovou fakturu. Kdy mi budou doručeny stravenky?

V případě, že jste již uhradili zálohovou fakturu (nebo platíte na tzv. konečnou fakturu) a platba byla spárována v našich systémech, zasíláme následující den objednávku k tisku do našeho produkčního centra. Tisk objednávky a následné doručení trvá obvykle 3 pracovní dny. V případě, že vám doručujeme objednávku prostřednictvím České pošty, můžete zásilku sledovat na adrese www.postaonline.cz. Číslo zásilky obdržíte v informačním e-mailu, který vám zašleme po předání objednávky České poště.

Zadal/a jsem špatně objednávku poukázek Ticket Restaurant / Edenred Benefits. Jak mohu objednávku stornovat?

Pro storno objednávky prosím neprodleně telefonicky kontaktujte naše Klientské centrum nebo nám zašlete e-mail. Vždy uvádějte vaše klientské číslo a číslo objednávky, kterou chcete stornovat. V případě, že objednávka ještě nebyla vyrobena, provedeme její storno zdarma. V opačném případě je účtován storno poplatek ve výši 2 % z objemu dané objednávky.

Chtěl/a bych provádět objednávky poukázek online. Jak se mohu zaregistrovat do online portálu (MyEdenred)?

Registrovat se můžete přes naše internetové stránky pod volbou „Přihlásit se“, kde máte možnost registrace nového účtu. Po vyplnění registračního formuláře vám zašleme e-mailem aktivační odkaz a po jeho prokliknutí se můžete přihlásit a objednávat. Jestliže vám nefunguje heslo, pokračujte prosím obnovou hesla, kdy vám e-mailem znovu zašleme odkaz pro nastavení nového hesla.

Rád/a bych si poukázky vyzvedl/a osobně. Je to možné a kde si je mohu vyzvednout?

Poukázky je možné vyzvednout na některých z našich poboček. Adresy a pracovní dobu naleznete v sekci „Kontakt“. Poukázky je možné vyzvednout po uhrazení zálohové faktury a spárování platby. Pokud objednáváte poukázky online, můžete stav objednávky ověřit pod volbou „Moje objednávky“. Jakmile bude možné objednávku vyzvednout, bude její stav označen jako „K vyzvednutí“. Stav objednávky zaslané e-mailem můžete ověřit telefonicky nebo e-mailem vnašem Klientském centru. Pro ověření platby je třeba uvést částku a VS platby.