FAQ | Edenred

Czech Republic

Filtrování dotazů

Podle typu řešeníexpand_more
  • Všechna řešení
  • Kartové řešení
  • Papírové řešení
Podle typu kartyexpand_more
  • Všechny karty
  • Edenred Card
  • Ticket Restaurant Card
  • Edenred Benefits Card
Podle typu peněženkyexpand_more
  • Všechny peněženky
  • Ticket Restaurant peněženka
  • Edenred Benefits peněženka

Kdy mi budou připsány peníze na kartu Edenred Benefits za uplynulý měsíc?

Finanční prostředky nabijeme do 48 hodin od uhrazení faktury vaším zaměstnavatelem.

Kdy mi budou připsány peníze na kartu Edenred Benefits nebo Ticket Restaurant?

Finanční prostředky si můžete dobít pouze ve své cafeterii. Na hlavní stránce vaší cafeterie klikněte na „Dobijte svou kartu“ u obrázku s kartou Edenred Benefits a dokončete objednávku. Finanční prostředky budou převedeny v den, který máte uvedený v podmínkách své cafeterie.

Kdy mi budou připsány peníze na kartu Ticket Restaurant za uplynulý měsíc?

Finanční prostředky nabíjímedo 48 hodin od uhrazení faktury vaším zaměstnavatelem.

Je možné si při výměně za papírové poukázky tyto poukázky vyzvednout osobně?

Poukázky posíláme na kontaktní adresu uvedenou při objednávce. Osobní vyzvednutí není možné.

Jaká je platnost karty Ticket Restaurant?

Karta platí 3 roky od vydání.Datum expirace najdete na přední straně karty – podobně, jako je tomu u karet bankovních. O výrobu vaší nové karty nás musí požádat váš zaměstnavatel. Na nové karty automaticky převedeme peněžní prostředky z expirované karty a zůstává vám také PIN.

Jaká je platnost karty Edenred Benefits?

Karta platí 3 roky od vydání.Datum expirace najdete na přední straně karty – podobně, jako je tomu u karet bankovních. O výrobu vaší nové karty nás musí požádat váš zaměstnavatel. Na nové karty automaticky převedeme peněžní prostředky z expirované karty a zůstává vám také PIN.

Jak je to s platností poukázek? Dokdy s nimi mohu platit?

Všechny naše stravenky a poukázky mají platnost maximálně 15 měsíců. Stravenky a poukázky Edenred Čistý, vydané od 1. 1. do 30. 9., platí vždy do konce téhož roku. Stravenky a poukázky vydané od 1. 10. do 31. 12. platí do konce roku následujícího.

Co když kartu ztratím, kdy mi vystavíte novou? Jak dlouho trvá její vydání?

V případě ztráty karty dostanete kartu náhradní. Od data schválení a zaplacení trvá 10 dní, než je karta vyrobena a odeslána na vaši adresu.

Mám zájem o kartu. Co mám udělat pro její získání?

Kartu si můžete objednat na jedné z našich poboček či online. Jakmile je připravena k vyzvednutí, pobočka vás kontaktuje a dohodne převzetí. Přineste si s sebou průkaz totožnosti a aktuální výpis z obchodního či živnostenského rejstříku. Kartu poté bude třeba aktivovat. K tomu budete potřebovat kartu a dopis, který jste od nás obdrželi v obálce s kartou.

Ztratil/a jsem / není mi znám kód potřebný při objednávání stravenek.

Se získáním kódu vám pomohou kolegové na naší zákaznické lince nebo po přihlášení do účtu na www.edenred.cz.

Rád/a bych si objednal/a stravenky, ale jako soukromý uživatel nemám IČO ani DIČ.

Zanechte nám prosím kontakt na našem formuláři a my se vám co nejrychleji ozveme.

Jaká je nejoptimálnější hodnota stravenky?

Při nominální hodnotě stravenky 131 Kč získáte maximální daňovou úsporu na straně zaměstnavatele i zaměstnance.

Mohu objednat stravenkovou kartu Ticket Restaurant pouze pro část svých zaměstnanců?

Ano, je to možné. V rámci jedné firmy od nás můžete odebírat Ticket Restaurant® Card i papírové stravenky. Záleží jenom na vás.

Mohu objednat kartu Edenred Benefits pouze pro část svých zaměstnanců?

Ano, je to možné. V rámci jedné firmy od nás můžete odebírat Ticket Restaurant® Card i papírové stravenky. Záleží jenom na vás.

Jak mohu objednat poukázky Ticket Restaurant? Jak je to nejjednodušší?

Jednoduché a rychlé je objednávání online. Na našich stránkách si vytvoříte svůj účet a objednáváte.

Jak mohu objednat poukázky Edenred Benefits? Jak je to nejjednodušší?

Jednoduché a rychlé je objednávání online. Na našich stránkách si vytvoříte svůj účet a objednáváte.

Objednal/a jsem poukázky Ticket Restaurant / Edenred Benefits a nepřišla mi zálohová / konečná faktura.

Pokud jste zadali objednávku online, vygeneruje se zálohová faktura ihned po zadání objednávky. Zálohovou fakturu najdete v sekci „Moje objednávky“. Konečnou fakturu obdržíte po vyrobení poukázek, tzn. po zaplacení zálohové faktury a připsání uhrazené platby na náš účet. Konečnou fakturu najdete také na webu v sekci „Seznam faktur“ nebo vám přijde na e-mail.

Zaplatil/a jsem zálohovou fakturu. Kdy mi budou doručeny stravenky?

V případě, že jste již uhradili zálohovou fakturu (nebo platíte na tzv. konečnou fakturu) a platba byla spárována v našich systémech, zasíláme následující den objednávku k tisku do našeho produkčního centra. Tisk objednávky a následné doručení trvá obvykle 3 pracovní dny. V případě, že vám doručujeme objednávku prostřednictvím České pošty, můžete zásilku sledovat na adrese www.postaonline.cz. Číslo zásilky obdržíte v informačním e-mailu, který vám zašleme po předání objednávky České poště.

Zadal/a jsem špatně objednávku poukázek Ticket Restaurant / Edenred Benefits. Jak mohu objednávku stornovat?

Pro storno objednávky prosím neprodleně telefonicky kontaktujte naše Klientské centrum nebo nám zašlete e-mail. Vždy uvádějte vaše klientské číslo a číslo objednávky, kterou chcete stornovat. V případě, že objednávka ještě nebyla vyrobena, provedeme její storno zdarma. V opačném případě je účtován storno poplatek ve výši 2 % z objemu dané objednávky.

Omylem jsem zaplatil/a fakturu s chybným VS a moje platba ještě nebyla spárována. Jak mám postupovat?

Zašlete nám prosím e-mail s výpisem z bankovního účtu na naše Klientské centrum. Do e-mailu zároveň uveďte kód klienta nebo IČ. Po spárování platby vás budeme informovat.

Chtěl/a bych provádět objednávky poukázek online. Jak se mohu zaregistrovat do online portálu (MyEdenred)?

Registrovat se můžete přes naše internetové stránky pod volbou „Přihlásit se“, kde máte možnost registrace nového účtu. Po vyplnění registračního formuláře vám zašleme e-mailem aktivační odkaz a po jeho prokliknutí se můžete přihlásit a objednávat. Jestliže vám nefunguje heslo, pokračujte prosím obnovou hesla, kdy vám e-mailem znovu zašleme odkaz pro nastavení nového hesla.

Poprvé zasílám objednávku poukázek online. Jak mám postupovat?

Pro online objednávání poukázek je potřeba provést registraci v online portálu na našich stránkách pod volbou „Přihlásit se“. Pokud jste již zaregistrováni, přihlaste se do online portálu a pokračujte volbou „Zadat první objednávku“. Následně vyberte typ poukázek, které chcete objednat, a vyplňte zbytek objednávky. Po zadání identifikačních údajů (IČ a kód klienta) se v objednávkovém formuláři automaticky vyplní potřebné informace a obchodní podmínky. Následně již jen dokončete objednávku. Při každé další objednávce již budete mít název společnosti a ID vyplněno. Pokračujte proto volbou „Nová objednávka“.

Rád/a bych si poukázky vyzvedl/a osobně. Je to možné a kde si je mohu vyzvednout?

Poukázky je možné vyzvednout na některých z našich poboček. Adresy a pracovní dobu naleznete v sekci „Kontakt“. Poukázky je možné vyzvednout po uhrazení zálohové faktury a spárování platby. Pokud objednáváte poukázky online, můžete stav objednávky ověřit pod volbou „Moje objednávky“. Jakmile bude možné objednávku vyzvednout, bude její stav označen jako „K vyzvednutí“. Stav objednávky zaslané e-mailem můžete ověřit telefonicky nebo e-mailem vnašem Klientském centru. Pro ověření platby je třeba uvést částku a VS platby.

Objednával/a jsem poukázky –jak zjistím stav mojí objednávky?

Průměrný termín dodání vytištěných poukázek je do 3–5 pracovních dnů v případě, že jste již uhradili zálohovou fakturu (nebo platíte na tzv. konečnou fakturu). V případě, že vám doručujeme objednávku prostřednictvím České pošty, můžete zásilku sledovat na adrese www.postaonline.cz. Číslo zásilky jste obdrželi v informačním e-mailu, který jsme vám zaslali po předání objednávky České poště. Pokud jste objednávali před delší dobou, případně k vám zásilka neputuje prostřednictvím České pošty, kontaktujte prosím naše Zákaznické centrum. Děkujeme.