FAQ | Edenred

FAQ | Edenred

Czech Republic

Filtrování dotazů

Podle typu řešeníexpand_more
  • Všechna řešení
  • Kartové řešení
  • Papírové řešení
Podle typu kartyexpand_more
  • Všechny karty
  • Edenred Card
  • Ticket Restaurant Card
  • Edenred Benefits Card
  • Benzina Tankarta od Edenred
Podle typu peněženkyexpand_more
  • Všechny peněženky
  • Ticket Restaurant peněženka
  • Edenred Benefits peněženka

Co potřebuji k platbě mobilem?

Mobil s operačním systémem Android Lollipop 5.0 a vyšší s podporou funkce NFC, aktivovanou kartu Edenred, staženou aplikaci Google Pay a připojení k internetu pro vložení karty do telefonu. Pro platbu samotnou pak internetové připojení potřeba není.

Jsou mobilní platby bezpečné?

Možná vás to překvapí, ale je to bezpečnější než platba běžnou bezkontaktní kartou. Číslo vaší skutečné plastové karty není nikde uváděno. Pokud telefon ztratíte nebo je vám ukraden, můžete ho jednoduše na dálku zablokovat nebo z něj smazat data. To ale nemá vliv na funkci vaší plastové karty Edenred, která zůstává i nadále funkční a nemusíte tak žádat o kartu novou.

Kde všude zaplatím mobilem?

Všude tam, kde můžete zaplatit kartou Edenred – v mobilní aplikaci TicketCard by Edenred najdete jednoduchý vyhledávač míst přesně pro vaši kartu.

Co když jsem mobil ztratil?

V takových nepříjemných chvílích je třeba co nejrychleji zablokovat mobilní platbu – můžete to udělat pomocí funkce FIND MY DEVICE, která vám umožní z telefonu na dálku smazat data nebo jej zablokovat. Pokud z telefonu takto nebo jinak mobilní kartu odstraníte, vaše plastová karta je stále funkční. Pokud si zablokujete svou plastovou kartu, vaše mobilní karta se blokuje společně s ní.

Jak vypadá samotné placení mobilem?

Umíte přiložit telefon na bankovní terminál? Pak umíte platit pomocí mobilní karty v Google Pay. Zařízení musí být aktivní (není černá obrazovka), jen čas od času vás telefon požádá o odemčení obrazovky. A to nejlepší – neplatíte nic navíc! Služba Google Pay je pro vás zcela zdarma.

A co PIN kód?

Ten nepotřebujete - při platbě nad 500 Kč slouží k potvrzení platby odemknutí telefonu.

Mám mobilní platbu od své banky – co s tím?

Pokud vaše banka využívá Google Pay, poznáte to tak, že po stažení aplikace Google Pay do vašeho zařízení zde svou bankovní kartu uvidíte. Google Pay pro platbu používá vždy tu kartu, která je první (nahoře). Pořadí změníte jednoduchým přetažením karty na požadovanou pozici. Pokud banka používá jinou technologii, musíte si v nastavení telefonu zvolit, která aplikace bude pro platbu určena.

Jak poznám, že mnou doporučená prodejna byla přidána do vaší sítě partnerů?

Všechny smluvní provozovny najdete v našem vyhledávači na webu edenred.cz nebo v mobilní aplikaci TicketCard by Edenred.

Existuje způsob, jak vyměnit propadlé stravenky?

Propadlé poukázky bohužel vyměnit nelze. Do konce února je můžete věnovat na dobrou věc. Poukázky posílejte na Edenred CZ s.r.o., PO Box 735, 111 21 Praha 1. Jejich plnou hodnotu pošleme na konto Potravinové banky pro Prahu a Středočeský kraj. Ta za vybrané peníze nakoupí potraviny, které pomohou lidem v nouzi, v azylových domech a dětem v dětských domovech.

Jaký zákon řeší legislativu stravenek?

Používání stravenek a karet Ticket Restaurant® se řídí zákoníkem práce a zákonem o daních z příjmů. Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v ustanovení § 236 stanoví zaměstnavateli povinnost umožnit zaměstnancům ve všech směnách stravování.

V online lékárnách mohu nakoupit jen některé druhy zboží. Proč?

Nákup prostřednictvím benefitů v online lékárnách upravuje zákon o daních z příjmů, který udává, jaké zboží zde můžete nakoupit. Lze pořídit zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru a zdravotnické prostředky na lékařský předpis.

Byl bych rád, abyste zasmluvnili novou provozovnu (restaurace, sportovní centrum apod.) Jak mám postupovat?

Napište žádost skrze formulář na našem webu. Zkontaktujeme potenciálního partnera do 2 dnů s žádostí o schůzku. Průměrná doba vyjednání nového partnera je 20 pracovních dní, úspěšnost se pohybuje okolo 93 %.

Jak poznám, kde přijímají poukázku, kterou jsem obdržel od svého zaměstnavatele?

Partnerské provozovny jsou označeny samolepkou s logem Edenred a názvem konkrétního produktu (např. Edenred Benefits nebo Edenred Čistý).

Jaká je bezpečnost používání karty?

Karta splňuje nároky na naprostou bezpečnost transakcí. K platbě slouží běžné platební terminály Mastercard®. Při ztrátě kartu zablokujete. Vystavíme vám novou, a tak o své peníze nepřijdete

Jak funguje přímá platba v e-shopech?

Přímá platba v e-shopech je moderní platební prostředek pro rychlé a bezpečné platby na internetu. Pokud jste provozovatelem e-shopu a rád byste odebíral naše benefity, ozvěte se nám. Propojíme platební bránu a uvedeme vás do seznamu e-shopů, který distribuujeme mezi naše uživatele.

Jaká je optimální hodnota stravenky?

Při nominální hodnotě stravenky 150 Kč získáte maximální daňovou úsporu na straně zaměstnavatele i zaměstnance.

Lze zvýšit denní limit na kartě Ticket Restaurant®?

Na kartě Ticket Restaurant® není nastaven žádný denní či transakční limit. Kartou můžete platit bez omezení do výše zůstatku na Vašem účtu. Při platbě nad 500 Kč budete při platbě vyzváni k zadání PIN.

Ztratil jsem/byl mi odcizen můj iPhone

Navštivte www.icloud.com a využijte funkce „Najít iPhone“, která vám umožňuje smazat všechny karty zaregistrované v Apple Pay. Poté nebude možné váš iPhone, iPad, Apple Watch či MacBook Pro použít k platbě.

Kam se mám obrátit v případě potíží?

  • Zařízení: V případě problémů se zařízeními Apple, aplikací Wallet či iCloud kontaktujte společnost Apple.
  • Karta: V případě problémů souvisejících s registrací karty Edenred Benefits či Ticket Restaurant nebo transakcemi přes Apple Pay kontaktujte naši zákaznickou linku od pondělí do pátku v době od 8:00 do 17:00, a to na čísle +420 840 111 317 ohledně Ticket Restaurant Card a +420 840 111 320 ohledně Edenred Benefits Card.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Neváhejte se obrátit na vašeho obchodního zástupce Edenred nebo nám napište prostřednictvím kontaktního formuláře.

Jak zobrazím v extranetu PIN na zařízeních s iOS?

V případě potřeby zobrazení PINu na extranet.edenred.cz v zařízeních s iOS je nutné v nastavení prohlížeče Safari vypnout volbu „Nesledovat napříč aplikacemi“ (Nastavení -> Safari -> Nesledovat napříč aplikacemi).

Zobrazit PIN iOS CZ