Czech Republic

Jak poznám, že mnou doporučená prodejna byla přidána do vaší sítě partnerů?

Všechny smluvní provozovny najdete v našem vyhledávači na webu edenred.cz nebo v mobilní aplikaci TicketCard by Edenred.

Jak mohu zjistit zůstatek na kartě Ticket Restaurant®?

Zůstatek je možné zjistit ve vašem online účtu nebo v mobilní aplikaci TicketCard by Edenred. Součástí aplikace je také Vyhledávač provozoven, akceptujících tyto karty. Aplikace je zdarma ke stažení na Google Play a Apple Store.

Jaká je platnost karty Ticket Restaurant?

Karta platí 3 roky od vydání.Datum expirace najdete na přední straně karty – podobně, jako je tomu u karet bankovních. O výrobu vaší nové karty nás musí požádat váš zaměstnavatel. Na nové karty automaticky převedeme peněžní prostředky z expirované karty a zůstává vám také PIN.

Mohu si na kartu převést svoje peníze?

Prostředky na vaši kartu nabíjí pouze váš zaměstnavatel.

Roztrhl jsem nebo jinak znehodnotil poukázky. Co mám dělat?

Je nám líto této situace, ale nenahrazujeme poukázky poškozené uživatelem.

Byl bych rád, abyste zasmluvnili novou provozovnu (restaurace, sportovní centrum apod.) Jak mám postupovat?

Napište žádost skrze formulář na našem webu. Zkontaktujeme potenciálního partnera do 2 dnů s žádostí o schůzku. Průměrná doba vyjednání nového partnera je 20 pracovních dní, úspěšnost se pohybuje okolo 93 %.

Jak poznám, kde přijímají poukázku, kterou jsem obdržel od svého zaměstnavatele?

Partnerské provozovny jsou označeny samolepkou s logem Edenred a názvem konkrétního produktu (např. Edenred Benefits nebo Edenred Čistý).

Kde všude a co mohu zaplatit stravenkami?

Provozovny pro uplatnění stravenek najdete pomocí našeho vyhledávače. Stravenky slouží k pořízení oběda během pracovní směny – tedy k nákupu jídla v restauraci, jídelně, kantýně nebo k pořízení potravin k jeho přípravě doma či v podnikové kuchyňce. Se stravenkou nebo stravenkovou kartou nepořídíte nic, co není potravina,ani alkohol, tabák nebo jídlo pro domácí mazlíčky.

Kde zjistím PIN ke své kartě Edenred Benefits?

Kde všude zaplatím?

Všude tam, kde můžete zaplatit kartou Edenred – v mobilní aplikaci TicketCard by Edenred najdete jednoduchý vyhledávač míst přesně pro vaši kartu.

Proč si nemohu přes cafeterii koupit některé dražší zájezdy a pobyty?

Na kategorie Cestování a Ubytování se vztahuje legislativní limit. To znamená, že nákup v těchto kategoriích, včetně platby příslušnými papírovými a elektronickými poukázkami i benefitní kartou, je ze zákona omezen, a to částkou 20 000 Kč na zaměstnance za jeden rok.

Kdy mi budou připsány peníze na kartu Edenred Benefits za uplynulý měsíc?

Finanční prostředky nabijeme do 48 hodin od uhrazení faktury vaším zaměstnavatelem.

Jak zjistím PIN?

PIN zjistíte pohodlně po přihlášení do svého účtu na www.edenred.cz. Bude vám stačit jen mít kartu u sebe. Zjištění PIN kódu funguje pohodlně i pomocí mobilního telefonu, protože naše stránky jsou plně responzivní.

Mohu kartu Edenred Benefits / Ticket Restaurant používat ihned, jakmile ji obdržím?

Dříve, než se vydáte se svou novou kartou platit, musíte si ji aktivovat. Kartu aktivujete ve svém online kartovém účtu. Pokud svůj účet stále nemáte, musíte se nejdříve zaregistrovat na www.edenred.cz. Kartu poté aktivujte na stránce Moje karty.

Co když kartu ztratím, kdy mi vystavíte novou? Jak dlouho trvá její vydání?

V případě ztráty karty dostanete kartu náhradní. Od data schválení a zaplacení trvá 10 dní, než je karta vyrobena a odeslána na vaši adresu.

Expirace karty Ticket Restaurant

O blížící se expiraci karet budeme informovat zaměstnavatele e-mailem se seznamem všech karet k obnově spolus informací, jak dále postupovat. Na nové karty automaticky převedeme peněžní prostředky z expirovaných karet a ponecháme i stejný PIN.

Nevím, kde mohu uplatnit stravenky. Můžete mi poradit?

Ve Vyhledávači provozoven ve vašem portálu vyberte z možností platby Stravenky Ticket Restaurant a klikněte na tlačítko „Upravit výsledky“. Své hledání můžete přizpůsobit také zadáním adresy.

Nevím, kde mohu uplatnit konkrétní poukázku. Můžete mi poradit?

Ve Vyhledávači provozoven ve vaší cafeterii vyberte z možností platby např. EdenredMulti a klikněte na tlačítko „Upravit výsledky“. Své hledání můžete přizpůsobit také zadáním adresy, klíčového slova (fitness, vzdělání) nebo výběrem kategorie z nabídky na stránce.

Jak dlouhá je platnost poukázek Edenred Benefits?

Poukázky mají platnost 21 měsíců – vždy od 1. dubna do 31. prosince následujícího roku. Pokud si tedy objednáte poukázky v lednu 2018, budou platné do prosince 2018. Pokud počkáte a objednáte si poukázky v dubnu 2018, budou již platné do prosince 2019. Nová sada poukázek je vydávána v dubnu každý rok. Platnost poukázky naleznete na její přední straně.

Jaký zákon řeší legislativu stravenek?

Používání stravenek a karet Ticket Restaurant® se řídí zákoníkem práce a zákonem o daních z příjmů. Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v ustanovení § 236 stanoví zaměstnavateli povinnost umožnit zaměstnancům ve všech směnách stravování.

Lze zaplatit kartou Ticket Restaurant více než 500Kč?

Karta je určena pro denní stravování nejlépe v okolí zaměstnání – tedy v restauraci, jídelně nebo kantýně. Protože průměrná útrata za oběd je v ČR nyní něco málo nad 115 Kč, je tento limit plně dostačující. S tímto limitem nelze hýbat.

Ztratil/a jsem / není mi znám kód potřebný při objednávání stravenek.

Se získáním kódu vám pomohou kolegové na naší zákaznické lince nebo po přihlášení do účtu na www.edenred.cz.

Expirace karty Edenred Benefits

O blížící se expiraci karet budeme informovat zaměstnavatele e-mailem se seznamem všech karet k obnově spolus informací, jak dále postupovat. Na nové karty automaticky převedeme peněžní prostředky z expirovaných karet a ponecháme i stejný PIN.

Jak mohu objednat poukázky Ticket Restaurant? Jak je to nejjednodušší?

Jednoduché a rychlé je objednávání online. Na našich stránkách si vytvoříte svůj účet a objednáváte.

Kdy mi budou připsány peníze na kartu Ticket Restaurant za uplynulý měsíc?

Finanční prostředky nabíjímedo 48 hodin od uhrazení faktury vaším zaměstnavatelem.

Jak aktivovat kartu?

Aktivaci karty je nutné provést přes online účet, kam se přihlásíte klikem na „Přihlásit se“ na našich webových stránkách.

Lze stravenkovou kartou platit jen část nákupu?

Záleží na pokladním systému daného obchodu. Některé systémy dokážourozdělit nákup kartou na části, jiné ne. Řešením může být předem se zeptat pokladní, jestli nákup lze platit více způsoby najednou, nebo rozdělit nákup před překročením limitu na dvě části.

Kdy mi budou připsány peníze na kartu Edenred Benefits nebo Ticket Restaurant?

Finanční prostředky si můžete dobít pouze ve své cafeterii. Na hlavní stránce vaší cafeterie klikněte na „Dobijte svou kartu“ u obrázku s kartou Edenred Benefits a dokončete objednávku. Finanční prostředky budou převedeny v den, který máte uvedený v podmínkách své cafeterie.

Je možné si při výměně za papírové poukázky tyto poukázky vyzvednout osobně?

Poukázky posíláme na kontaktní adresu uvedenou při objednávce. Osobní vyzvednutí není možné.

Kde zjistím PIN ke své kartě Edenred Benefits?

PIN si můžete poté zobrazit ve vašem online kartovém účtu na www.edenred.cz – jediné, co je k tomu třeba, je mít kartu u sebe.

Mohu kartuEdenred Profi používat ihned, jakmile ji obdržím?

Dříve, než se vydáte se svou novou kartou platit, musíte si ji aktivovat. Kartu vám aktivujeme buď ihned na pobočce, případně ji aktivujete ve svém online kartovém účtu. Pokud svůj účet ještě nemáte, musíte se nejdříve zaregistrovat přes tlačítko „Přihlásit se“. Kartu poté aktivujte přes „Aktivovat kartu“.

Jsou prostředky na kartě nějak pojištěny, a pokud ne, lze sjednat pojištění?

Edenred ručí za peněžní prostředky, které byly na kartě od chvíle jejího zablokování. Tyto prostředky zůstávají na účtu, k němuž je pouze vystavena nová karta. Za peněžní prostředky a transakce, které byly na účtu provedeny do doby blokace karty, nenese společnost Edenred odpovědnost. Peněžní prostředky na kartě není možné pojistit.

Kde všude mohu platit kartou?

S kartou lze platit na běžných bankovních terminálech nebo přes SMS nebo vybírat z bankomatů v celé ČR.

Kde mohu platit kartou Edenred Profi?

Seznam partnerských provozoven naleznete ve Vyhledávači provozoven.

Rád/a bych si objednal/a stravenky, ale jako soukromý uživatel nemám IČO ani DIČ.

Zanechte nám prosím kontakt na našem formuláři a my se vám co nejrychleji ozveme.

Jak mohu objednat poukázky Edenred Benefits? Jak je to nejjednodušší?

Jednoduché a rychlé je objednávání online. Na našich stránkách si vytvoříte svůj účet a objednáváte.

Co je karta Edenred Benefits?

Karta EdenredBenefits je moderní elektronická forma volnočasových benefitů. Karta je vystavena na vaše jméno a je zabezpečena PIN kódem. Kartou zaplatíte za široké spektrum volnočasových aktivit prostřednictvím standardních platebních terminálů Mastercard ve vybraných provozovnách, které jsou součástí sítě partnerských provozoven. Tyto provozovny můžete vyhledat přes Vyhledávač provozoven. S kartou můžete zaplatit také online v některých partnerských e-shopech.

Lze stravenkovou kartou zaplatit v Kauflandu a v Lidlu?

Snažili jsme se s nimi navázat spolupráci, ale ze strany Kauflandu a Lidlu není o tuto spolupráci zájem.

Kde najdu přehled o zůstatku na kartě?

Základní informace o své kartě naleznete na stránce Přehled karet ve vaší cafeterii. Zde můžete kromě dostupného zůstatku na kartě zkontrolovat také stav své karty (aktivní, blokovaná apod.), platnost své karty, její číslo a držitele.

Kdo může využívat výhod Edenred Junior?

Rodinný příslušník dítěte ve věku 6 měsíců až 7 let pro předškolní péči a rodinný příslušník dítěte ve věku do 26 let pro volnočasové aktivity.

Jak si mám dobít kartu Edenred Benefits nebo Ticket Restaurant?

Obě karty jsou benefitem od vašeho zaměstnavatele, takže nabíjet je vám může pouze a jedině zaměstnavatel.

Jakým způsobem změnit PIN kód ke kartě Ticket Restaurant nebo EdenredBenefits?

Změna PIN kódu je možná v bankomatech. Za změnu je účtován poplatek. Více informací naleznete v podmínkách použití, které jste obdrželi spolu s kartou v dopise.

Kde zjistím PIN ke své kartě Ticket Restaurant Card?

PIN si můžete poté zobrazit ve vašem online kartovém účtu na www.edenred.cz – jediné, co je k tomu třeba, je mít kartu u sebe.

Lze zvýšit denní limit na kartě Ticket Restaurant?

Nastavení limitů je pevné a tyto limity nelze změnit.

Jaká je bezpečnost používání karty?

Karta splňuje nároky na naprostou bezpečnost transakcí. K platbě slouží běžné platební terminály Mastercard®. Při ztrátě kartu zablokujete. Vystavíme vám novou, a tak o své peníze nepřijdete

V jakých nominálních hodnotách stravenky vyrábíte?

Stravenka může mít nominální hodnoty od 70 do 120 Kč, odstupňované po jedné koruně. Na přání klienta je však možné vytisknout a dodat stravenky i s vyšší nominální hodnotou než 120 Kč. Na pobočkách jsou k dostání stravenky Ticket Restaurant® v Bloku Standard v nominální hodnotě 70–120 Kč (po 5 Kč).

Kde mohu uplatnit vaše produkty? Kde přijímají vaše poukázky?

Seznam partnerů je k dispozici ve Vyhledávači provozoven. Zde si můžete vybrat, jaký máte produkt, a ve kterém městě jej chcete uplatnit.

Jaká je platnost finančních prostředků na kartě Edenred Benefits?

Platnost prostředků na personalizované kartě je 2 roky od dobití. U anonymních karet 12 měsíců od nabití.

Kde mohu platit kartou Edenred Benefits?

Seznam partnerských provozoven, které přijímají Edenred Benefits Card, naleznete ve Vyhledávači provozoven. Vyberte z možností platby Edenred Benefits Card a klikněte na tlačítko „Upravit výsledky“. Své hledání můžete přizpůsobit také zadáním adresy, klíčového slova (např. fitness, vzdělání) nebo výběrem kategorie.
Další možností je mobilní aplikace TicketCard by Edenred, kterou si můžete stáhnout zdarma pro systémy Android nebo iOS. Vyhledávač provozoven s geolokací pak můžete mít neustále u sebe.

Jak je to s platností poukázek? Dokdy s nimi mohu platit?

Všechny naše stravenky a poukázky mají platnost maximálně 15 měsíců. Stravenky a poukázky Edenred Čistý, vydané od 1. 1. do 30. 9., platí vždy do konce téhož roku. Stravenky a poukázky vydané od 1. 10. do 31. 12. platí do konce roku následujícího.

Jakým způsobem mohu změnit PIN kód ke kartě Edenred Profi Card?

Změna PIN kódu je možná v bankomatech. Za změnu je účtován poplatek. Více informací naleznete v podmínkách použití, které jste obdrželi spolu s kartou v dopise.

Co je přímá platba v e-shopech?

Přímá platba v e-shopech je moderní platební prostředek pro rychlé a bezpečné platby na internetu. Pokud jste provozovatelem e-shopu a rád byste odebíral naše benefity, ozvěte se nám. Propojíme platební bránu a uvedeme vás do seznamu e-shopů, který distribuujeme mezi naše uživatele.

Jaká je nejoptimálnější hodnota stravenky?

Při nominální hodnotě stravenky 118 Kč získáte maximální daňovou úsporu na straně zaměstnavatele i zaměstnance.

Lze zvýšit denní limit na kartě Ticket Restaurant?

Nastavení limitů je pevné a tyto limity nelze změnit.

Jakým způsobem lze platit kartou spropitné?

Kartou lze platit spropitné stejně jako běžnou platební kartou. Záleží na konkrétním terminálu.

Mohu objednat kartu Edenred Benefits pouze pro část svých zaměstnanců?

Ano, je to možné. V rámci jedné firmy od nás můžete odebírat Ticket Restaurant® Card i papírové stravenky. Záleží jenom na vás.

Poprvé zasílám objednávku poukázek online. Jak mám postupovat?

Pro online objednávání poukázek je potřeba provést registraci v online portálu na našich stránkách pod volbou „Přihlásit se“. Pokud jste již zaregistrováni, přihlaste se do online portálu a pokračujte volbou „Zadat první objednávku“. Následně vyberte typ poukázek, které chcete objednat, a vyplňte zbytek objednávky. Po zadání identifikačních údajů (IČ a kód klienta) se v objednávkovém formuláři automaticky vyplní potřebné informace a obchodní podmínky. Následně již jen dokončete objednávku. Při každé další objednávce již budete mít název společnosti a ID vyplněno. Pokračujte proto volbou „Nová objednávka“.

Chci změnit kontaktní údaje na smlouvě. Jak mám postupovat?

V případě, že jste již provedli registraci na našich stránkách v sekci „Přihlásit se“, můžete změnu provést pod volbou „Profil zákazníka“. V ostatních případech prosím zašlete informace e-mailem na naše Klientské centrum. Do e-mailu prosím uveďte kód klienta (případně IČ) a u kterého produktu chcete změnu udělat.

Jaká je platnost stravenkové karty Ticket Restaurant a finančních prostředků na kartě?

Karta Ticket Restaurant má platnost 3 roky. Prostředky nabité od 1. 1. do 30. 9. platí vždy do konce téhož roku. Prostředky nabité od 1. 10. do 31. 12. platí do konce roku následujícího. Při transakcích kartou se automaticky čerpají nejstarší prostředky na účtu. Na kartu lze opakovaně dobíjet.

Kde mohu platit stravenkovou kartou Ticket Restaurant?

Seznam partnerských provozoven, které přijímají Ticket Restaurant Card, naleznete ve Vyhledávači provozoven ve vašemportálu. Vyberte z možností platby Ticket Restaurant Card a klikněte na tlačítko „Upravit výsledky“. Své hledání můžete přizpůsobit také zadáním adresy či klíčového slova.

Další možností je mobilní aplikace TicketCard by Edenred, kterou si můžete stáhnout zdarma pro systémy Android , iOS a Windows Phone . Vyhledávač provozoven s geolokací pak můžete mít neustále u sebe.

Jak dlouhá je platnost stravenek, které jsem si objednal/a v portálu?

Platnost stravenek Ticket Restaurant je uvedena na přední straně každé stravenky, a to v levém horním rohu. Stravenky Ticket Restaurant jsou platné pro odběr hlavního jídla od 1. října do 31. prosince následujícího roku.

Mohu stravenkovou kartu používat ihned, jakmile ji obdržím?

Dříve, než se vydáte se svou novou stravenkovou kartou Ticket Restaurant platit, musíte si ji aktivovat a dobít. Kartu aktivujete ve svém online kartovém účtu . Pokud svůj účet stále nemáte, musíte se nejdříve zaregistrovat. Kartu poté aktivujte na stránce Moje karty. Finanční prostředky na kartu nabíjíte již zpátky ve svém portálu na stránce Dobití karty.

Nepřišel mi aktivační e-mail – co mám dělat?

Nezoufejte – e-maily odesíláme na adresu, kterou má Edenred spárovanou s vaší kartou. Pokud k tomuto e-mailu již přístup nemáte nebo nemáte ve svém karetním účtu e-mail vyplněn, můžete si kartu přidat pomocí našich operátorů na telefonu: 840 111 317

Objednával/a jsem poukázky –jak zjistím stav mojí objednávky?

Průměrný termín dodání vytištěných poukázek je do 3–5 pracovních dnů v případě, že jste již uhradili zálohovou fakturu (nebo platíte na tzv. konečnou fakturu). V případě, že vám doručujeme objednávku prostřednictvím České pošty, můžete zásilku sledovat na adrese www.postaonline.cz. Číslo zásilky jste obdrželi v informačním e-mailu, který jsme vám zaslali po předání objednávky České poště. Pokud jste objednávali před delší dobou, případně k vám zásilka neputuje prostřednictvím České pošty, kontaktujte prosím naše Zákaznické centrum. Děkujeme.

Mám mobilní platbu od své banky – co s tím?

Pokud vaše banka využívá Google Pay, poznáte to tak, že po stažení aplikace Google Pay do vašeho zařízení zde svou bankovní kartu uvidíte. Google Pay pro platbu používá vždy tu kartu, která je první (nahoře). Pořadí změníte jednoduchým přetažením karty na požadovanou pozici. Pokud banka používá jinou technologii, musíte si v nastavení telefonu zvolit, která aplikace bude pro platbu určena.

Jak vypadá samotné placení?

Umíte přiložit telefon na bankovní terminál? Pak umíte platit pomocí mobilní karty v Google Pay. Zařízení musí být aktivní (není černá obrazovka), jen čas od času vás telefon požádá o odemčení obrazovky. A to nejlepší – neplatíte nic navíc! Služba Google Pay je pro vás zcela zdarma.

Jak si mám dobít kartu Edenred Benefits?

Finanční prostředky si můžete dobít pouze ve své cafeterii. Na hlavní straně klikněte na „Dobijte svou kartu“ u obrázku s kartou Edenred Benefits a dokončete objednávku.

Kde mohu změnit PIN ke své kartě Edenred Benefits?

Změna PIN kódu je možná v bankomatech, a to v těch, které změnu PIN kódu pro bankovní karty umožňují. Za změnu je účtován poplatek. Více informací naleznete v podmínkách použití, které jste obdrželi spolu s kartou v dopise.

Kde si mohu na vašich stránkách převést hotovost z karty EdenredBenefits na papírové poukázky?

Výměnu bodů na kartě za papírové stravenky můžete provést zde. Jen do 1. ledna 2019, služba se k tomuto datu ruší.

Existuje způsob, jak vyměnit propadlé stravenky?

Propadlé stravenky bohužel vyměnit nelze. Do konce února je můžete věnovat na dobrou věc. Všechny, které pošlete na adresu naší centrály, spočítáme a nasbírané prostředky zašleme na konto Pomozte dětem. Za 15 let, kdy tuto charitativní akci podporujeme, jsme již nasbírali 5 364 304 Kč.

Kde mohu zaplatit stravenkou nebo kartou Ticket Restaurant®?

Aktuální seznam provozoven najdete v našem vyhledávači nebo přes mobilní aplikaci TicketCard by Edenred, která je zdarma ke stažení na Google Play a Apple Store. Partnerské provozovny jsou označeny samolepkou s logem Ticket Restaurant®.

Jaká je platnost stravenky Ticket Restaurant?

Platnost stravenek Ticket Restaurant® je uvedena na přední straně každé stravenky, a to v levém horním rohu pod logem Ticket Restaurant®. Stravenky Ticket Restaurant® jsou platné pro odběr hlavního jídla a potravinářského zboží, a to vždy od 1. října do 31. prosince roku následujícího.

Jaká je platnost finančních prostředků na kartě Ticket Restaurant?

Platnost je stejná jako u papírových stravenek. Prostředky nabité od 1. 1. do 30. 9. platí vždy do konce téhož roku. Prostředky nabité od 1. 10. do 31. 12. platí do konce roku následujícího. Při transakcích kartou se automaticky čerpají nejstarší prostředky na účtu.

Jaká je platnost karty Edenred Benefits?

Karta platí 3 roky od vydání.Datum expirace najdete na přední straně karty – podobně, jako je tomu u karet bankovních. O výrobu vaší nové karty nás musí požádat váš zaměstnavatel. Na nové karty automaticky převedeme peněžní prostředky z expirované karty a zůstává vám také PIN.

Co je přímá platba v e-shopech?

Přímá platba v e-shopech je moderní platební prostředek pro rychlé a bezpečné platby na internetu. Zaručuje vám pohodlí běžných plateb po síti za finanční prostředky v cafeterii. Ve vybraném partnerském e-shopu stačí zvolit platbu zaměstnaneckými benefity a následně vybrat společnost Edenred či název Benefity Café. Platba je následně ihned provedena a objednávka vybraného zboží/služby okamžitě vyřízena. Cena vaší objednávky se odečte z vašeho účtu v cafeterii.

V online lékárnách mohu nakoupit jen některé druhy zboží. Proč?

Nákup prostřednictvím benefitů v online lékárnách upravuje zákon o daních z příjmů, který udává, jaké zboží zde můžete nakoupit. Lze pořídit zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru a zdravotnické prostředky na lékařský předpis.

Co když ztratím Ticket Restaurant kartu / Edenred benefits kartu nebo mi ji odcizí?

Při ztrátě karty je nejdříve nutno ji zablokovat, aby nedošlo k jejímu zneužití – to provedete po přihlášení do svého účtu na www.edenred.cz. Poté nahlásíte tuto skutečnost vašemu zaměstnavateli a ten vám objedná novou kartu. Na novou kartu vám automaticky převedeme všechny prostředky z karty staré a navíc vám necháme váš PIN. Karta vám bude dodána na adresu, kterou uvede váš zaměstnavatel při objednávce, a to přibližně do deseti dní.

V online lékárnách mohu nakoupit jen některé druhy zboží. Proč?

Nákup prostřednictvím benefitů v online lékárnách upravuje zákon o daních z příjmů, který udává, jaké zboží zde můžete nakoupit. Lze pořídit zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru a zdravotnické prostředky na lékařský předpis.

Jak dlouhá je platnost poukázek?

Poukázky mají platnost 21 měsíců –vždy od 1. dubna do 31. prosince následujícího roku. Pokud si tedy objednáte poukázky v lednu 2018, budou platné do prosince 2018. Pokud počkáte a objednáte si poukázky v dubnu 2018, budou již platné do prosince 2019. Nová sada poukázek je vydávána v dubnu každý rok. Platnost poukázky naleznete na její přední straně.

Kam se stravenkovou kartou na oběd? Kde najdu seznam restaurací?

Kartu můžete využít k úhradě oběda v restauracích, jídelnách nebo dalších stravovacích zařízeních. Vyhledávač partnerských provozoven najdete na vyhledávači nebo v mobilní aplikaci TicketCard by Edenred. Všechna místa, kde zaplatíte papírovou stravenkou nebo platební stravenkovou kartou Ticket Restaurant®, jsou označena naší samolepkou.

Mám zájem o kartu. Co mám udělat pro její získání?

Kartu si můžete objednat na jedné z našich poboček či online. Jakmile je připravena k vyzvednutí, pobočka vás kontaktuje a dohodne převzetí. Přineste si s sebou průkaz totožnosti a aktuální výpis z obchodního či živnostenského rejstříku. Kartu poté bude třeba aktivovat. K tomu budete potřebovat kartu a dopis, který jste od nás obdrželi v obálce s kartou.

Jak poznám, že platba proběhla?

Zelená „fajfka“ značí úspěšnou transakci. Kromě toho, pokud máte aplikaci TicketCard by Edenred, okamžitě dostanete do telefonu push notifikaci o tom, kdy a kde jste právě zaplatili. Kromě toho si v Google Pay můžete prohlédnout 10 posledních transakcí s vaší mobilní kartou.

Jak mám postupovat, pokud nemám na kartě dostatečný zůstatek pro provedení platby?

V případě, že na kartě není dostatečná částka k provedení platby, záleží na konkrétní provozovně, resp. účtujícím, jak situaci vyřeší, a to po dohodě se zákazníkem. V zásadě jsou dvě možnosti. Buď lze celou částku zaplatit hotově, nebo lze částku rozdělit na platbu kartou (přičemž kartou se zaplatí pouze ta část, na kterou je na účtu dostatečný zůstatek, a zbytek se doplatí hotově).

Co když ztratím Edenred Profi kartu nebo mi ji odcizí?

Při ztrátě karty je nejdříve nutno ji zablokovat, aby nedošlo k jejímu zneužití, na vašem online účtu. Na novou kartu vám automaticky převedeme všechny prostředky z karty staré. Karta vám bude dodána na adresu, kterou uvedete, a to přibližně do deseti dní.

Mám zájem o platební kartu Edenred Profi. Co mám udělat pro její získání?

Kartu si můžete objednat na jedné z našich poboček či online. Jakmile je připravena k vyzvednutí, pobočka vás zkontaktuje a dohodne převzetí. Přineste si s sebou průkaz totožnosti a aktuální výpis z obchodního či živnostenského rejstříku. Kartu poté bude třeba aktivovat. K tomu budete potřebovat kartu a dopis, který jste od nás obdrželi spolu s kartou.

Objednal/a jsem poukázky Ticket Restaurant / Edenred Benefits a nepřišla mi zálohová / konečná faktura.

Pokud jste zadali objednávku online, vygeneruje se zálohová faktura ihned po zadání objednávky. Zálohovou fakturu najdete v sekci „Moje objednávky“. Konečnou fakturu obdržíte po vyrobení poukázek, tzn. po zaplacení zálohové faktury a připsání uhrazené platby na náš účet. Konečnou fakturu najdete také na webu v sekci „Seznam faktur“ nebo vám přijde na e-mail.

Zaplatil/a jsem zálohovou fakturu. Kdy mi budou doručeny stravenky?

V případě, že jste již uhradili zálohovou fakturu (nebo platíte na tzv. konečnou fakturu) a platba byla spárována v našich systémech, zasíláme následující den objednávku k tisku do našeho produkčního centra. Tisk objednávky a následné doručení trvá obvykle 3 pracovní dny. V případě, že vám doručujeme objednávku prostřednictvím České pošty, můžete zásilku sledovat na adrese www.postaonline.cz. Číslo zásilky obdržíte v informačním e-mailu, který vám zašleme po předání objednávky České poště.

Jaká je platnost karty Edenred Benefits a finančních prostředků na kartě?

Platnost karty je 3 roky a je vyznačena na její přední straně. Finanční prostředky na kartěmají platnost 2 roky od dobití.

Mohu objednat stravenkovou kartu Ticket Restaurant pouze pro část svých zaměstnanců?

Ano, je to možné. V rámci jedné firmy od nás můžete odebírat Ticket Restaurant® Card i papírové stravenky. Záleží jenom na vás.

Ticket Restaurant, Edenred Benefits Zadal/a jsem špatně objednávku poukázek Ticket Restaurant / Edenred Benefits. Jak mohu objednávku stornovat?

Pro storno objednávky prosím neprodleně telefonicky kontaktujte naše Klientské centrum nebo nám zašlete e-mail. Vždy uvádějte vaše klientské číslo a číslo objednávky, kterou chcete stornovat. V případě, že objednávka ještě nebyla vyrobena, provedeme její storno zdarma. V opačném případě je účtován storno poplatek ve výši 2 % z objemu dané objednávky.

Omylem jsem zaplatil/a fakturu s chybným VS a moje platba ještě nebyla spárována. Jak mám postupovat?

Zašlete nám prosím e-mail s výpisem z bankovního účtu na naše Klientské centrum. Do e-mailu zároveň uveďte kód klienta nebo IČ. Po spárování platby vás budeme informovat.

Rád/a bych si poukázky vyzvedl/a osobně. Je to možné a kde si je mohu vyzvednout?

Poukázky je možné vyzvednout na některých z našich poboček. Adresy a pracovní dobu naleznete v sekci „Kontakt“. Poukázky je možné vyzvednout po uhrazení zálohové faktury a spárování platby. Pokud objednáváte poukázky online, můžete stav objednávky ověřit pod volbou „Moje objednávky“. Jakmile bude možné objednávku vyzvednout, bude její stav označen jako „K vyzvednutí“. Stav objednávky zaslané e-mailem můžete ověřit telefonicky nebo e-mailem vnašem Klientském centru. Pro ověření platby je třeba uvést částku a VS platby.

Co se stane s prostředky na kartě, pokud odchází zaměstnanec z firmy? Lze se k nim „dostat“? Lze zůstatek na kartě vyměnit za hotovost nebo převést na účet zaměstnance nebo si zůstatek zaměstnanec vymění za papírové stravenky?

Prostředky na kartě náleží zaměstnanci tak, jako by mu náležely stravenky papírové. Vy jako zaměstnavatel nás prosím informujte o odchodu zaměstnance (jméno, příjmení, číslo karty). Po zaslání žádosti necháváme kartu v platnosti, ale z jejího provozu neplynou vůči vám žádné náklady. Na kartu se již ale nedají dobíjet další prostředky. Prostředky expirují dle své původní expirace nebo spolu s expirací karty samotné. Po expiraci karty již není možné vydat kartu novou nebo dále nakládat s prostředky na účtu. Směna na papírové poukázky probíhá výhradně pomocí služby www.poukazkyzakartu.cz, dle jejích podmínek. Tato služba bude v provozu jen do 1.1.2019.

Je to bezpečné?

Možná vás to překvapí, ale je to bezpečnější než platba běžnou bezkontaktní kartou. Číslo vaší skutečné plastové karty není nikde uváděno. Pokud telefon ztratíte nebo je vám ukraden, můžete ho jednoduše na dálku zablokovat nebo z něj smazat data. To ale nemá vliv na funkci vaší plastové karty Edenred, která zůstává i nadále funkční a nemusíte tak žádat o kartu novou.

Za jak dlouho po podpisu smlouvy mohu začít přijímat poukázky/karty Edenred?

Poukázky i karty Edenred můžete začít přijímat ihned po podpisu smlouvy. Pokud přijímáte platby kartami Ticket Restaurant Card a Edenred Benefits Card na bankovním terminálu, vždy prosím sdělte našemu zákaznickému oddělení změnu terminálu nebo dokoupení nového terminálu a jeho MID kód. Každý terminál vám pro platbu kartami musíme aktivovat. Aktivace probíhá na dálku, bez ní však není možné kartami na terminálu platit.

Jak se mohu stát partnerem Edenredu a akceptovat Edenred poukázky a karty?

Přijímat ve své provozovně poukázky a karty Edenred může každý partner, který má s námi podepsanou smlouvu. Smlouvu můžete vyplnit online na webu, osobně na pobočce nebo kontaktovat naše partnerské oddělení e-mailem na partnerske-cz@edenred.com, kde vám se vším pomohou. Do e-mailu prosím uveďte jméno, příjmení, IČ a telefonní kontakt na vás.

Kolik peněz mě to bude stát a co z toho budu mít?

Odměna za navýšení objemu se liší dle produktu, který ve vaší provozovně přijímáte, a přesné podmínky jsou vždy uvedeny ve smlouvě. Vaše provozovna bude vidět ve vyhledávači provozoven na webu www.edenred.cz a pokud akceptujete stravenkovou či benefitní kartu, tak také v aplikaci TicketCard by Edenred. V případě zájmu vám můžeme nabídnout také další marketingovou spolupráci a zviditelnění vaší značky u zákazníků i firem.

Jak mám vyplnit novou smlouvu – krok za krokem?

Nejprve si založte svůj účet na našem webu. Poté ve svém účtu klikněte na Nová smlouva a postupujte dle instrukcí. Uveďte své kontaktní údaje, vyberte produkty, které chcete akceptovat, a odsouhlaste podmínky. Smlouva je automaticky odeslána na naše partnerské oddělení. Pokud je vše v pořádku, považuje se tímto smluvní vztah za uzavřený. Od nás obdržíte e-mailem PDF smlouvy s naším podpisem a následně také uvítací dopis. V případě, že je třeba ve smlouvě upravit či doplnit určité informace, naše zákaznické oddělení se vám ozve a vše s vámi vyřeší.

Novou smlouvu mohu vyplnit online, nebo ji musím osobně podepsat?

Smlouvu můžete vyplnit online na našem webu. Součástí smlouvy jsou i Obchodní podmínky. Smlouva se po vyplnění odešle na naše zákaznické oddělení. Pokud je vše v pořádku, pošleme vám na váš e-mail PDF smlouvy. Zároveň vám od nás e-mailem přijde uvítací dopis se všemi důležitými informacemi o spolupráci. V případě, že je třeba ve smlouvě upravit či doplnit určité informace, naše zákaznické oddělení se vám ozve a vše s vámi vyřeší.

Jak funguje benefitní platforma Edenred Junior?

Platbu poskytovateli volnočasové aktivity nebo předškolnímu zařízení za vás teď vyřeší váš zaměstnavatel. Podepíšete s ním formulář o výši požadované platby a zaměstnavatel pak bude zasílat finanční prostředky přímo do internetové platformy Edenred Junior, která funguje podobně jako internetové bankovnictví. Přes tuto zabezpečenou platformu jsou platby odesílány přímo do jednotlivých zařízení. Do tohoto bankovnictví budete mít unikátní přístup i vy – vytvoříte zde virtuální účty pro své děti a nastavíte si zde termín platebních příkazů. Nastavení Edenred Junior je variabilní a záleží zcela na vás.

Jak jsou propláceny poukázky a jak dlouho to trvá?

Papírové poukázky lze vracet několika způsoby. Osobně na pobočce, zasláním poukázek poštou na pobočku, papírové poukázky Ticket Restaurant pak navíc vrácením ve sběrném místě Makro Cash & Carry a Bidfood. Při vracení poukázek je vždy nutné přiložit řádně vyplněnou výčetku. Formulář výčetky si stáhnete na našem webu. Peníze vám můžeme proplatit hotově, na váš bankovní účet nebo na vaši Edenred Profi kartu. V hotovosti lze vyplatit max. 270 000 Kč. Peníze můžete mít k dispozici ihned, nejpozději však do devíti dní, podle toho, jaký způsob proplácení si vyberete. Peníze z transakcí kartami Ticket Restaurant Card a Edenred Benefits Card máte na účtu obratem, stejně jako peníze z jakékoli transakce běžnou platební kartou. Více informací najdete v Obchodních podmínkách, které jsou k nahlédnutí po přihlášení do vašeho online partnerského účtu.

Jak se zákazníci dozvědí, že u mě mohou platit Edenred poukázkami/kartami?

Vaši provozovnu doporučujeme označit samolepkou na dobře viditelném místě, nejlépe na vstupních dveřích. Informaci o akceptaci našich poukázek můžete umístit také na váš web. Všechna akceptační místa mohou zákazníci najít ve vyhledávači provozoven na www.edenred.cz a v aplikaci TicketCard by Edenred.

Co potřebuji k platbě mobilem?

Mobil s operačním systémem Android Lollipop 5.0 a vyšší s podporou funkce NFC, aktivovanou kartu Edenred, staženou aplikaci Google Pay a připojení k internetu pro vložení karty do telefonu. Pro platbu samotnou pak internetové připojení potřeba není.

Co když jsem mobil ztratil?

V takových nepříjemných chvílích je třeba co nejrychleji zablokovat mobilní platbu – můžete to udělat pomocí funkce FIND MY DEVICE, která vám umožní z telefonu na dálku smazat data nebo jej zablokovat. Pokud z telefonu takto nebo jinak mobilní kartu odstraníte, vaše plastová karta je stále funkční. Pokud si zablokujete svou plastovou kartu, vaše mobilní karta se blokuje společně s ní.

Co je e-Ticket?

E-Ticket představuje elektronický typ poukázky a je jednou z nejrychlejších možností, jak čerpat benefity. Je tvořen 6místným kódem a platí 6 měsíců od objednání. Poukázka e-Ticket je nepřenosná–platit s e-Ticketem lze pouze u té partnerské provozovny, na jejíž jméno jste si e-Ticket objednali. V provozovně při nákupu zboží či služeb sdělíte, že budete platit prostřednictvím e-Ticketu. Partner platbu přes internet https://partner.benefitycafe.cz následně ověří. Pokud je útrata vyšší než hodnota e-Ticketu, doplatíte zbylou částku v hotovosti.

Chtěl/a bych provádět objednávky poukázek online. Jak se mohu zaregistrovat do online portálu (MyEdenred)?

Registrovat se můžete přes naše internetové stránky pod volbou „Přihlásit se“, kde máte možnost registrace nového účtu. Po vyplnění registračního formuláře vám zašleme e-mailem aktivační odkaz a po jeho prokliknutí se můžete přihlásit a objednávat. Jestliže vám nefunguje heslo, pokračujte prosím obnovou hesla, kdy vám e-mailem znovu zašleme odkaz pro nastavení nového hesla.

A co PIN kód?

Ten nepotřebujete - při platbě nad 500 Kč slouží k potvrzení platby odemknutí telefonu.

Kde mohu platit kartou Edenred Benefits?

Seznam partnerských provozoven, které přijímají Edenred Benefits Card, naleznete ve Vyhledávači provozoven ve vaší cafeterii. Vyberte z možností platby EdenredBenefitsCard a klikněte na tlačítko „Upravit výsledky“. Své hledání můžete přizpůsobit také zadáním adresy, klíčového slova (např. fitness, vzdělání) nebo výběrem kategorie.
Další možností je mobilní aplikaceTicketCard by Edenred, kterou si můžete stáhnout zdarma pro systémy Android a iOS. Vyhledávač provozoven s geolokací pak můžete mít neustále u sebe.

Mohu v e-shopech platit také svou kartou Edenred Benefits?

V některých partnerských e-shopech můžete zaplatit svou kartou Edenred Benefits. Mezi tyto e-shopy patří například lékárna.cz, drmax.cz nebo invia.cz. E-shopy uvedené v cafeterii ale nemusejí být zároveň partnery pro online platbu kartou EdenredBenefits. Věnujte proto pozornost seznamu partnerů pro online platby kartou na stránkách benefits.edenred.cz. Seznam najdete úplně dole.

Co když karta Ticket Restaurant nebo Edenred Benefits nefunguje a nejde s ní zaplatit?

Chyba při platbě může být způsobena na straně obchodníka například výměnou platebního terminálu nebo nesprávným používáním karty či jejím mechanickým poškozením. Doporučujeme si stáhnout aplikaci TicketCard by Edenred a zapnout si automatické notifikace. V případě zamítnuté platby vám automaticky přijde do vašeho telefonu zpráva s důvodem zamítnuté transakce. V případě problémů se obraťte na naše Zákaznické centrum.

Co všechno lze přes Edenred Junior zaplatit?

Edenred Junior lze využít v státních i soukromých jeslích, mateřských školách, dětských skupinách a na veškeré volnočasové aktivity pro děti. Od vzdělávacích kurzů přes letní tábory po volnočasové sportovní a umělecké kroužky.