Objednávka karet pro zaměstnance

Nové benefitní karty pro své zaměstnance můžete mít již do 7 pracovních dnů. Stačí je u nás objednat.

Nákup karet Edenred Benefits (bývalá Ticket Benefits Card)

Pro nákup karet je potřeba mít uzavřenou smlouvu se společností Edenred. Pokud ji nemáte, kontaktujte nás. Nové karty lze objednat pomocí excelového objednávkového formuláře, který obdržíte ihned po podpisu smlouvy.  Ve formuláři vyplníte veškeré potřebné informace pro výrobu karet a zašlete zpět do společnosti Edenred.

Následně obdržíte e-mailem zálohovou fakturu k úhradě. Po uhrazení zálohové faktury a připsání peněz na účet společnosti Edenred odchází následující pracovní den karty do výroby.

Doručení karty společně s průvodním dopisem trvá obvykle do 7 pracovních dnů.

Dobíjení karet Edenred Benefits (bývalá Ticket Benefits Card)

Dobíjet je možné jen personalizované karty. Dobíjení probíhá na základě Vámi zaslaného vyplněného objednávkového formuláře. Objednávkový formulář je totožný s tím, který jste vyplňovali při své první objednávce. Jen jej zaktualizujete. V objednávkovém formuláři vyplňte tyto informace:

  • křestní jméno a příjmení uživatele karty
  • sériové číslo karty
  • dobíjená částka

 

Sériová čísla karet obdržíte e-mailem při výrobě karet. Pokud tato čísla nemáte, je možné vám je na základě vaší žádosti, zaslat dodatečně. Po obdržení vyplněného souboru vám zašleme e-mailem zálohovou fakturu k úhradě. Finanční prostředky budou nahrány na karty následující pracovní den po připsání peněz na náš účet.