arrow_back
Zpět na akční nabídky
Jak můžete jinak spravovat svoji kartu/objednávat benefity pro zaměstnance?
3. 3. 2025
For english scroll down.
Vodafone / O2
- pro přihlášení můžete dočasně použít telefonní čísla v sítích Vodafone nebo O2
Máte alternativu k telefonnímu číslu v síti T-Mobile? Využijte ji. Telefonní číslo lze později jednoduše změnit
Mobilní aplikace
– pro správu Vaší karty využijte naši mobilní aplikaci
Potřebujete spravovat svojí kartou? Vše potřebné jednoduše zařídíte v aplikaci Edenred.
Týká se to například aktivace karty, zjištění zůstatku, zjištění PIN, aktivace plateb Google / Apple Pay, vyhledání provozoven
https://podpora.edenred.cz/docs/cs/aplikace-myedenred
Můžete nás také kontaktovat na 296 363 000 nebo uzivatel@edenred.cz
Objednávky
– objednáváte benefity pro své zaměstnance?
objednávku nám prosím zašlete na adresu objednavky@edenred.cz
objednávku obratem zpracujeme a vše Vám potvrdíme e-mailem
Můžete nás také kontaktovat na 234 662 340 nebo klient@edenred.cz
How can you manage your card/order benefits for employees in the meantime?
Vodafone / O2
- for login, you can temporarily use phone numbers on the Vodafone or O2 networks.
Do you have an alternative phone number on the T-Mobile network? Use it. The phone number can be easily changed later.
Mobile application
– to manage your card, please use our mobile application.
Do you need to manage your card? You can easily take care of everything you need in the Edenred app.
This includes, for example, activating your card, checking your balance, retrieving your PIN, activating Google / Apple Pay, and finding locations.
[https://podpora.edenred.cz/docs/cs/aplikace-myedenred](https://podpora.edenred.cz/docs/cs/aplikace-myedenred)
You can also contact us at 296 363 000 or uzivatel@edenred.cz.
Orders
– are you ordering benefits for your employees?
Please send your order to objednavky@edenred.cz.
We will process your order promptly and confirm everything via email.
You can also contact us at 234 662 340 or klient@edenred.cz.