Každý den se setkáváme s mnoha úkoly. Některé se objevují pravidelně a některé se před námi objeví jen jednorázově, mimořádně a možná i úplně poprvé. Řešení všech takových situací nás pak zpravidla stojí mnoho času a energie.
Často by přitom bylo možné, takové úkoly bez obav delegovat a věnovat se o důležitějším záležitostem. A právě proto vznikla služba osobní asistence Assist Me. Naše asistentky přijmou Váš požadavek a zařídí vše, co je potřeba. Stačí jen napsat do formuláře jaké máte přání, anebo prostě jednoduše zavolat.
Služba se řídí platnými VOP.
Více o naší službě napoví krátké video.
Najdeme Vám jej přesně podle Vašeho zadání, anebo, doporučíme v rámci kategorie vítěze v dTestu, nebo najdeme výrobek s nejlepším hodnocením spotřebitelů.
Zvolte službu „Virtuální asistentka“ a zajistíme Vám odkaz na servis, který je blízko Vás a má volno v požadovaném termínu. Nebo zvolte službu „Hodinový manžel“ a rovnou Vás spojíme s prověřenými specialisty na všechny kapající kohoutky😊
Naším cílem, je stát se Vaší službou, které lze zkrátka jednoduše zadat požadavek a bez obav pak jen převzít vypracované řešení. Chceme se pro Vás stát službou, která vždy pomůže najít správně řešení - a nabídne i něco navíc.
Mimochodem, v rámci naší nabídky je nově i služba Meddi Hub. Nyní je za akční cenu! Vyzkoušejte telemedicínu a zjistíte, že pro lékařské vyšetření, nebo recept, se nemusí vždycky jen do čekárny… Stačí se zaregistrovat ve službě Assist Me zvolit službu telemedicíny. Obratem Vám zašleme aktivační kód pro měsíc využívání služby. A k tomu přidáme ještě jeden měsíc služby zdarma…
Je to jednoduché😊 V nabídce Edenred - Služba Assist Me, máte na výběr z několika bodových balíčků. Za tyto nakupené body, pak můžete vybírat a čerpat služby Assist Me.
Pro využívání služeb Assist Me, pokud využíváte naši službu poprvé, se prosím nejdříve zaregistrujte na našich stránkách. Zde, v sekci „Aktivovat službu““ uvidíte aktuální nabídku služeb a hodnotu bodů, za které jsou tyto služby dostupné. Aktuální stav Vašeho bodového konta najdete v záložce „Zůstatek bodů“. Nabízené služby jsou k dispozici v rámci měsíčního předplatného služeb. Případný bodový zůstatek, proto není možné převádět do dalšího období.
Od 1.12.2022. do 31.12.2022